Ta książka to droga do rozwoju zdolności potrzebnych do pracy na rynku międzynarodowego konsultingu. 15,5 kilometra do granicy to idealna książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata albo...
Jak skutecznie grać rolę „kowala własnego losu” Brian Tracy udziela prostych, jasnych i – co najważniejsze – wyjątkowo poręcznych wskazówek, jak czuć się szczęśliwym i wolnym, odnaleźć spokój duch,...
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od konwencjonalnie pojmowanej reklamy poprzez lubiane ostatnio social media po...
Książka Naomi Klein w sposób wyczerpujący, świadczący o głębokiej znajomości tematu, a zarazem dostępny demonstruje zagrożenia związane z globalnym ociepleniem i innymi zmianami klimatu,...
Prowadzenie biznesu jest za każdym razem wielkim wyzwaniem. Rozwijanie marki przez fuzje i przejęcia to już biznesowa sztuka. Wymagająca różnych umiejętności i ogromnej wiedzy. Najnowsza książka...
Książka opowiada historie twórców - i ofiar - wieku internetu. Opisuje, jak garstka firm narodziła się i wzbiła na wyżyny, i jak inne z nich spadały, zażarcie konkurując ze sobą w obrębie nowej,...
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to teraz podstawa działania każdej producenta, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić,kupujący chcieli podążać za naszą marką i...
Kiedy mówimy "polskie producenta rodzinne", myślimy: Wedel, Blikle, Kruk... Tymczasem w naszym kraju istnieje niemało mniejszych firm, które obecnie prowadzi trzecie a choćby czwarte...