Monografia jest książką habilitacyjną prezentującą dorobek badań nad e-learningiem, kojarzonym popularnie tylko z nowoczesnymi technikami komunikacyjnymi wykorzystywanymi w procesie kształcenia....
Każde przedsiębiorstwo dąży do maksymalizacji rynkowej wartości dla właścicieli. Jednym ze sposobów jest pozyskanie odpowiednich źródeł finansowania i nadanie im właściwej formy...
Kiedy mówimy,,polskie marki rodzinne", myślimy: Wedel, Blikle, Kruk... Tymczasem w naszym kraju istnieje sporo mniejszych firm, które aktualnie prowadzi trzecie a nawet czwarte pokolenie...
Nietuzinkowy przewodnik po korzystnych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od klasycznie pojmowanej reklamy poprzez lubiane ostatnio social media po...
Prowadzenie biznesu jest za każdym razem wielkim wyzwaniem. Rozwijanie producenta przez fuzje i przejęcia to już biznesowa sztuka. Wymagająca różnych umiejętności oraz ogromnej wiedzy. Najnowsza...
Książka Naomi Klein w sposób wyczerpujący, świadczący o głębokiej znajomości tematu, a zarazem dostępny prezentuje zagrożenia związane z globalnym ociepleniem i innymi zmianami klimatu,...
Książka opowiada historie twórców - i ofiar - wieku internetu. Opisuje, jak garstka firm narodziła się i wzbiła na wyżyny, i jak inne z nich spadały, zażarcie konkurując ze sobą w obrębie nowej,...
Kiedy mówimy "polskie producenta rodzinne", myślimy: Wedel, Blikle, Kruk... Tymczasem w naszym kraju istnieje niemało mniejszych firm, które obecnie prowadzi trzecie a nawet czwarte...
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to teraz podstawa działania każdej firmy, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić,kupujący chcieli podążać za naszą marką i...