Praktyka i teoria zarządzania projektami koncentruje się przede wszystkim na problemach i rozwiązaniach dynamicznych, czyli przebiegu projektów; problemy i rozwiązania statyczne, czyli organizacji...
Celem podstawowym niniejszej monografii jest wyznaczonie prawdopodobnych trendów w dziedzinie logistyki i łańcuchów dostaw, które z natury mają aktualnie charakter międzynarodowy. Trendy te są...
Makroekonomia, zajmująca się badaniem całej gospodarki narodowej i jej najważniejszych części, ukazując przy tym szeroką panoramę aktywności gospodarczej, jest dynamicznie rozwijającym się działem...
Celem rozważań prowadzonych w książce jest przedstawienie istoty systemu rachunkowości i usystematyzowanie wiedzy na temat różnić między rachunkowością kreatywną a oszustwem księgowym. Postawiona...
Książka obejmuje wiedzę z zakresu logistyki Miasta, która nabiera coraz obszerniejszego znaczenia w związku z rozrastaniem się miast i intensyfikacją procesów urbanizacji. Autor przedstawił:...
Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw w globalizującej się gospodarce światowej sprawia, że coraz częściej swoją organizację pracy nastawiają one na realizację złożonych (a nieszablonowych)...
Rynkowe zachowania konsumentów powinny być dla przedsiębiorstw źródłem inspiracji i podstawą kształtowania decyzji rynkowych. Celem książki jest:• przedstawienie głównych megatrendów w zachowaniach...
Począwszy od lat 90. XX wieku w zarządzaniu strategicznym coraz pokaźniejszą rolę pełni nurt zasobowy. W ramach tego nurtu kluczowe znaczenie w produkcji przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa...
We współczesnym świecie rośnie znaczenie kapitału ludzkiego w kreowaniu wartości firm i budowaniu długotrwałej przewagi konkurencyjnej, bez względu na dziedzinę i niepowtarzalne warunki ich...
W ostatnim czasie ujawniło się szczególnie niemało czynników uświadamiających niewłaściwy charakter dotychczasowej logiki procesów społeczno-gospodarczych. Świadectwem racjonalności zachowań...
"Celem podręcznika jest kształt problematyki systemów wspomagania decyzji (SWD) jednocześnie w zakresie teoretycznych podstaw konstrukcji i budowy, jak i poręcznych aspektów metod ich wdrażania...
Podręcznik obejmuje wiedzę o tym, jak efektywnie realizować projekty, aby ich pozytywne rezultaty przełożyć na przyszły sukces organizacji. Zarządzanie projektami we współczesnym świecie nabrało...
Zakres tematyczny prezentowanego podręcznika obejmuje wszystkie podstawowe zagadnienia wchodzące w skład tradycyjnego kursu tego przedmiotu i nawiązuje do jednego z rozwiązań dominujących w...
Trzecie wydanie książki Strategia organizacji zawiera prekursorskie ujęcie problematyki strategii firmy, integrując dorobek praktyki i wielu dyscyplin naukowych. Autor dokonał przeglądu głównych...
Książka stanowi pierwszą systematyczną próbę analizy polskiego rynku komunikacji marketingowej z zastosowaniem narzędzi symbolicznej teorii organizacji. Kieruje ona uwagę na socjokulturowy,...
Jest to kolejne wydanie niezwykle popularnego podręcznika na pierwszych latach studiów ekonomicznych w większości polskich uczelni. Dzięki zwiększeniu grona autorów dokonano kompleksowej...
"Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja produktywnych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Mieści pomiędzy innymi przykłady z rynku, funkcjonalne...
Niniejsze wydanie Makroekonomii odzwierciedla ewolucję tej dziedziny wiedzy. Naukowcy w całej Europie prowadzą ożywioną debatę na temat kierunków jej rozwoju - równocześnie pod względem metod...
W drugim wydaniu, Autor:- wyjaśnia, czym jest i jak działa reklama- uczy, jak przygotować strategię reklamy- pomaga wykorzystać media w reklamie- opisuje metody pomiaru efektywności reklamy Tytuł...
Ekonomia menedżerska to perfekcyjnie opracowany podręcznik, w którym przedstawiono najważniejsze problemy decyzyjne, przed jakimi stają współcześni menedżerowie. Autorzy odwołują się w nim do...
Kiedy mówimy,,polskie marki rodzinne", myślimy: Wedel, Blikle, Kruk... Tymczasem w naszym kraju istnieje sporo mniejszych firm, które obecnie prowadzi trzecie a nawet czwarte pokolenie...
Współcześnie usługi należą do głównych obszarów ochrony i edukacji konsumentów, mając to na uwadze, autorki przedstawiły: politykę konsumencką Unii Europejskiej i prawo konsumentów w UE; sytuację...
Podręcznik gromadzi usystematyzowaną wiedzę na temat automatyzacji i robotyzacji procesów wytwórczych, które są wyznacznikami innowacyjnej gospodarki. Autorzy omówili w nim między innymi strukturę...
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy poprzez modne ostatnio social media po konieczny...