W publikacji "Metodyka kształcenia w zakresie przedsiębiorczości" przedstawiono jednocześnie zaktualizowana wiedzę prawno-metodyczną w zakresie nauczania przedsiębiorczości, jak i...
„Monografia stanowi aktualne, niebanalne i oryginalne studium wiedzy w zakresie modeli biznesowych przedsiębiorstw działających w obszarze energetyki wiatrowej. Podjęta tematyka jest wyjątkowo...
Książka pokazuje wnioski płynące z rozważań na temat zmieniających się warunków funkcjonowania organizacji. Zmiany, z którymi na przestrzeni ostatnich lat mierzą się organizacje, zachodzą z coraz...
Ta książka to droga do rozwoju zdolności koniecznych do pracy na rynku międzynarodowego konsultingu. 15,5 kilometra do granicy to perfekcyjna książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata...
„Niniejsze opracowanie demonstruje zróżnicowane modele przywództwa w organizacji, a które mogą zostać wdrożone lub stanowić inspirację dla wprowadzenia modyfikacji już funkcjonujących zasad...
Jak wydajnie grać rolę „kowala własnego losu” Brian Tracy udziela prostych, jasnych i – co najważniejsze – wyjątkowo poręcznych wskazówek, jak czuć się szczęśliwym i wolnym, odnaleźć spokój duch,...
Nietuzinkowy przewodnik po korzystnych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez popularne ostatnio social media po...
Prowadzenie biznesu jest za każdym razem wielkim wyzwaniem. Rozwijanie firmy poprzez fuzje i przejęcia to już biznesowa sztuka. Wymagająca różnych umiejętności, a także ogromnej wiedzy. Najnowsza...
Książka Naomi Klein w sposób wyczerpujący, świadczący o głębokiej znajomości tematu, a zarazem dostępny ukazuje zagrożenia związane z globalnym ociepleniem i innymi zmianami klimatu, umieszczając...
Książka opowiada historie twórców - i ofiar - wieku internetu. Opisuje, jak garstka firm narodziła się i wzbiła na wyżyny, i jak inne z nich spadały, zażarcie konkurując ze sobą w obrębie nowej,...
Budowanie trwałych relacji przez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej firmy, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić,konsumenci chcieli podążać za naszą marką i...
Kiedy mówimy "polskie marki rodzinne", myślimy: Wedel, Blikle, Kruk... Tymczasem w naszym kraju istnieje niemało mniejszych firm, które aktualnie prowadzi trzecie a choćby czwarte pokolenie...
Kiedy mówimy,,polskie firmy rodzinne", myślimy: Wedel, Blikle, Kruk... Tymczasem w naszym kraju istnieje niemało mniejszych firm, które aktualnie prowadzi trzecie a choćby czwarte pokolenie...