Jesteś twórcą minimalnego startupu albo właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odszukasz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i...
Książka jest poświęcona problematyce Lean Management – koncepcji zarządzania organizacją ukierunkowanej na spełnienie pragnień klienta przy równoczesnym wyeliminowaniu działań, które nie generują...
Osiągnij mistrzostwo w psychologicznej grze sprzedaży!Brian Tracy jest dziś jednym z najkorzystniejszych zawodowych mówców i trenerów technik sprzedaży. Przeszkolił ponad 500 tysięcy handlowców na...
Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, demonstruje wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po...
Jak przekształcić markę w prężne przedsiębiorstwo zdolne do osiągania ponadprzeciętnych wyników przez długi czas. Jim Collins i Bill Lazier przygotowali niniejszą książkę na podstawie kursu, który...
Richard Rumelt, światowy autorytet w dziedzinie strategii i zarządzania, autor bestsellera Dobra strategia – zła strategia, ukazuje, jak rozpoznać kluczowe wyzwania, a także stworzyć dynamiczną i...
Marketing 5.0. To najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya i Iwana Setiawana. Skupiają się w niej przede wszystkim na trzech...
Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej marki – nie tylko działu. Skup się na kulturze marki jako na priorytecie nr 1....
Oparty na badaniach poręczny poradnik przedstawiający, jak radzić sobie z niełatwymi ludźmi w pracy. Amy Gallo identyfikuje osiem znanych typów trudnych współpracowników. Przedstawia strategie,...
Polacy nie są zaznajomieni z chińską kulturą, stylem życia czy sposobem bycia Chińczyków. Chiny kojarzą się nam z zasady z fabrykami zachodnich marek i firmami rodzaju Huaweii Xiaomi czy sklepami...
nowe pytanie Dziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od dobrego do pokaźnego Jim Collins powraca z kolejną przełomową publikacją. Tym razem stawia pytanie: „Dlaczego pewne producenta...
Ubezpieczenia odgrywają coraz większą rolę w funkcjonowaniu jednocześnie przedsiębiorstw, jak i gospodarstw domowych. W książce – przygotowanej przez zespół autorów reprezentujących środowisko...
Twoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej niż cokolwiek innego. To proste: im lepiej wykorzystasz czas, tym więcej osiągniesz. Ten zwięzły przewodnik ujawnia 21 sprawdzonych...
Ta książka to pierwszy krok dla wielu przyszłych przedsiębiorców! Przed założeniem firmy dręczą nas miliony wątpliwości, a potem, kiedy już prowadzimy własną działalność, mamy do podjęcia tysiące...
Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, żeby lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać? Choć nie za każdym razem to dostrzegasz, spotykasz się z nią na...
Czy twoja marka jest władna odnieść sukces? Wiesz, że to się dzieje w twoim przedsiębiorstwie – twoi ludzie, dzięki taniej, powszechnie dostępnej technice, swobodnie porozumiewają się z klientami i...
Upadku można uniknąć. Upadek można przewidzieć. Upadkowi można zapobiec. Obserwując ponury krajobraz usiany zgliszczami niegdyś dużych, a dziś upadłych przedsiębiorstw Jim Collins zaczyna się...
Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn! To książka z ćwiczeniami, czyli sprawny mix funkcjonalnej wiedzy, a także licznych zadań do wdrożenia. Aktualnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem...
świeże podejście do zarządzania, budowania zespołów i wytwarzania wartości przez producenta. Jednym z charakterystycznych komponentów nowego świata, opartego na danych, wiedzy i kapitale...
Nie będzie następnego Billa Gatesa, który stworzy system operacyjny. Kolejni Larry Page czy Siergiej Brin nie wymyślą wyszukiwarki. Jeszcze jeden Mark Zuckerberg nie zaproponuje serwisu...
Uczenie się staje się jednym z kluczowych wymogów i kompetencji, jakie muszą posiąść organizacje chcące przetrwać w świecie VUCA. Coraz pilniejszym kryteriaem staje się nie tylko to, czego się...
Ta książka zmieni nastawienie do negocjacji choćby u najmocniej wytrzymałych. Pojęcie „dzielenie tortu" jest powszechne w negocjacjach, jednak większość ludzi dzieli niewłaściwy tort, skupiając...
"Czy wiesz, jaki jest najlepszy sposób na stymulowanie rozwoju własnej producenta? Jeśli nie, nadszedł czas, żeby poprawić swoją inteligencję wzrostu, tak aby móc mądrze podejmować strategiczne...
Monografia realizuje cel znalezienia sposobu zarzadzania, który dzięki wyższej produktywności inwestycyjnej przy danym poziomie składek i akceptowanym ryzyku rynkowym pozwoliłby na podniesienie...