Porównaj zanim kupisz

Twoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej niżeli cokolwiek innego. To proste: im lepiej wykorzystasz czas, tym więcej osiągniesz. Ten zwięzły przewodnik ujawnia 21 sprawdzonych metod zarządzania czasem, których natychmiastowe zastosowanie pozwoli ci wygospodarować co najmniej dwie sprawne godziny dziennie.

Opisując strategie zidentyfikowane i osobiście użytkowane poprzez Briana Tracy, eksperta w zakresie osiągnięć, ten podręczny przewodnik ujawnia, jak możesz: o radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi i rozmowami telefonicznymi; o przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze; o tworzyć zestawy podobnych spraw, aby nie tracić koncentracji; o pokonać skłonność do zwlekania; o określać zadania, które mogą być delegowane; o planować działania w celu osiągnięcia najważniejszych celów.

Pełna typowej dla Tracy'ego i prostej do wykorzystania mądrości, książka ta pomoże ci w robieniu więcej w krótszym czasie i przy mniejszym stresie. Brian Tracy jest jednym z najkorzystniejszych fachowych mówców na świecie.

Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z najróżniejszych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do przeróżnych grup odbiorców.

Opisuje się je jako,,inspirujące, zabawne, zawiadamiające i motywujące". Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x