II WYDANIE UAKTUALNIONE I powiększONE – posiada świeże BADANIA, MODELE I PODEJŚCIE! Bestsellerowy przewodnik Droga Toyoty po legendarnej filozofii Toyoty i jej systemie produkcyjnym został...
Co w istocie kryje się pod nazwą metawersum? Jak wyjaśnia w niniejszej książce Matthew Ball – pionier, teoretyk i inwestor kapitału wysokiego ryzyka – metawersum ma postać trwałej i wzajemnie...
Po wydaniu bestsellera Patricka Lencioniego zatytułowanego Pięć dysfunkcji pracy zespołowej jego wielbiciele chcieli wiedzieć więcej na temat tego, jak wdrażać idee przedstawione w tej książce.W...
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można...
Jesteś twórcą nieznacznego startupu albo właścicielem producenta? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce znajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe...
Tym razem Patrick Lencioni mierzy się z tematem kosztownych i przyprawiających o obłęd silosów, czyli barier, które kreuje polityka organizacyjna. Silosy wyniszczają przedsiębiorstwa, zabijają...
Zapomnij o starej koncepcji emerytury i całej reszcie planów odkładania życia na później - nie musisz czekać. Co więcej, jest sporo powodów, by nie czekać, niezwykle w tych nieprzewidywalnych...
by nauczyć się prowadzenia firmy albo pozyskać nowe kompetencje zawodowe, nie trzeba kończyć specjalistycznych studiów biznesowych. Zdecydowana większość współczesnych ludzi biznesu jest oparte w...
Zatroszcz się o swoich konsumentów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie!KEN BLANCHARD, jeden z najszczególniej wpływowych na świecie ekspertów w dziedzinie zarządzania, współzałożyciel i szef The Ken...
produktywnOŚCI MOŻNA SIĘ NAUCZYĆNie chodzi o to, żeby robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób.Chodzi w głównej mierze o to, żeby robić właściwe rzeczy.Peter F. DruckerRozwój własny efektywnego...
W świecie nieustających zmian i rewolucyjnych wyzwań potrzeba firm śmiałych i wytrzymałych na przeciwności losu. Niestety większość organizacji jest przeciążona z powodu biurokracji, a przez to...
Edukacja finansowa dla wszelkich Ta książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy....
„Za drogo", „wartość jest za wysoka", „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami" – to słowa, których handlowcy boją się chyba najszczególniej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił...
Wszyscy codziennie opowiadamy historie Robimy to w trakcie prezentacji biznesowej, wygłaszając mowę podczas ważnej uroczystości czy w trakcie randki. Opowieść to doskonały sposób na to, żeby w...
„Nie da się sprzedawać zdalnie". Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową...
Nie zajmuj się rozwiązywaniem cudzych problemów! - ta zasada cię wyzwoli. Dzięki tej książce dowiesz się jak w prosty sposób zyskać czas na rzeczy, które chcesz albo musisz zrobić. Menedżer...
Jak przekształcić markę w prężne przedsiębiorstwo zdolne do osiągania ponadprzeciętnych wyników poprzez długi czas. Jim Collins i Bill Lazier przygotowali niniejszą książkę na podstawie kursu,...
Marketing 5.0. To najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej typowo na trzech...
Milion wymówek powstrzymuje cię przed osiągnięciem twoich własnych celów sprzedażowych i dochodowych. Nieprzystępne czasy w gospodarce, internetowa walka cenowa, sceptycznie nastawieni klienci…...
Twoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej niżeli cokolwiek innego. To proste: im lepiej wykorzystasz czas, tym więcej osiągniesz. Ten zwięzły przewodnik ujawnia 21...
Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, żeby lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać? Choć nie za każdym razem to dostrzegasz, spotykasz się z nią na...
Czy twoja firma jest władna odnieść sukces? Wiesz, iż to się dzieje w twoim przedsiębiorstwie – twoi ludzie, dzięki taniej, powszechnie przystępnej technice, swobodnie porozumiewają się z klientami...
Upadku można uniknąć. Upadek można przewidzieć. Upadkowi można zapobiec. Obserwując ponury krajobraz usiany zgliszczami niegdyś wielkich, a dziś upadłych przedsiębiorstw Jim Collins początkuje się...
Międzynarodowy bestseller, który pomógł milionom ludzi w ustalaniu priorytetu, organizacji zadań i podniesieniu produktywności w pracy. Teraz pełen rad i narzędzi dobranych do potrzeb młodszych...