II WYDANIE UAKTUALNIONE I zwiększONE – mieści nowe BADANIA, MODELE I PODEJŚCIE! Bestsellerowy przewodnik Droga Toyoty po legendarnej filozofii Toyoty i jej systemie produkcyjnym został uzupełniony...
Czy istnieją osoby wytworzone do bycia liderem? Co zrobić,posiadać zmotywowany zespół, który będzie chciał pracować na wspólny cel? Jak być sprawnym szefem dla młodego pokolenia? Jak rozmawiać z...
Pokonaj przeszkody i buduj efektywne zespoły Pięć dysfunkcji pracy zespołowej to wciągająca i pouczająca opowieść o przywództwie. Autor koncentruje swój żywy intelekt i umiejętność opowiadania o...
DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta bezprecedensowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga sprawniej zarządzać marką, jak...
konkretna dawka danych o prowadzeniu producenta Oparta na wywiadach prezentowanych w kolekcji podcastów radia NPR How I Built This, których gospodarzem jest Guy Raz, niniejsza książka proponuje...
SPIN®to metoda sprzedaży opracowana na podstawie analizy 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy sprzedawców w 23 krajach. SPIN® SELLING to komplet prostych i praktycznych...
Znajdź wydajną strategię inwestycyjną dobraną do twojej osobowości Zastanawiasz się nad zainwestowaniem swoich pierwszych pieniędzy? Jesteś początkującym inwestorem? A może już od lat pomnażasz...
Po wydaniu bestsellera Patricka Lencioniego zatytułowanego Pięć dysfunkcji pracy zespołowej jego wielbiciele chcieli wiedzieć więcej na temat tego, jak wdrażać idee przedstawione w tej książce.W...
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się lubiane wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć...
Co w istocie kryje się pod nazwą metawersum? Jak wyjaśnia w niniejszej książce Matthew Ball – pionier, teoretyk i inwestor kapitału wysokiego ryzyka – metawersum ma postać trwałej i wzajemnie...
O ile miliard jest obszerniejszy od miliona? No cóż, milion sekund to 12 dni. Natomiast miliard sekund to… prawie 32 lata! Żyjemy w świecie, w którym nasz sukces niejednokrotnie zależy od...
"W lipcu 1994 roku trzydziestoletni Jeff Bezos założył księgarnię internetową. Nazwał ją Amazon.com, natchniony jedną z najpotężniejszych rzek świata. Chciał zgromadzić w jednym miejscu miliony...
Strategia błękitnego oceanu podważa dogmaty o tym, co trzeba robić, aby wygrywać na rynku. Prezentuje, iż jedynym sposobem pokonania konkurencji jest… zaprzestanie prób jej pokonania. Tak zrobił...
Czas, czas, czas goni nas Naglacy termin, niedoczas, permanentne opóznienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwieksi wrogowie kierownika projektu. Choćby certyfikowani project...
Kryzys finansowy z lat 2007–2009 w wielu krajach miał dramatyczny przebieg i bardzo ostro odbił się na bankach realizujących strategię globalną. Okazało się, iż działalność międzynarodowa banków...
Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce wyszukasz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z...
Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, pokazuje wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii....
Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący $563rmę gatunkiem wyższym od konkurentów$564 I, co ważniejsze, czy da się takim DNA,,zarazić" $565rmę przeciętną i zmienić ją w idealną$566 JIM...
"Jeff Bezos osobiście wyjaśnia podstawowe zasady i filozofię tworzenia, budowania i przewodzenia takim firmom jak Amazon czy Blue Origin. Ta książka gromadzi unikalne i oryginalne doroczne...
Tym razem Patrick Lencioni mierzy się z tematem kosztownych i przyprawiających o obłęd silosów, czyli barier, które kreuje polityka organizacyjna. Silosy wyniszczają przedsiębiorstwa, zabijają...
Znaj(dź) swojego klienta. Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju towaru, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do...
nowe pytanie Dziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od korzystnego do znacznego Jim Collins powraca z kolejną przełomową publikacją. Tym razem stawia pytanie: „Dlaczego pewne marki...
Holistyczny Model Zarządzania KAIZENTM Większość organizacji ma kłopoty z przełożeniem strategii na solidne działania, co zagraża osiąganiu najwyższej klasy wyników ekonomicznych i finansowych, a w...
Zapomnij o starej koncepcji emerytury i całej reszcie planów odkładania życia na później - nie musisz czekać. Co więcej, jest dużo powodów, by nie czekać, niezwykle w tych nieprzewidywalnych...