II WYDANIE UAKTUALNIONE I zwiększONE – gromadzi świeże BADANIA, MODELE I PODEJŚCIE! Bestsellerowy przewodnik Droga Toyoty po legendarnej filozofii Toyoty i jej systemie produkcyjnym został...
Czy istnieją osoby wytworzone do bycia liderem? Co zrobić,posiadać zmotywowany zespół, który będzie chciał pracować na wspólny cel? Jak być sprawnym szefem dla młodego pokolenia? Jak rozmawiać z...
Pokonaj przeszkody i buduj wydajne zespoły Pięć dysfunkcji pracy zespołowej to wciągająca i pouczająca opowieść o przywództwie. Autor koncentruje swój żywy intelekt i umiejętność opowiadania o...
DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta bezprecedensowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga efektywniej zarządzać marką,...
solidna dawka informacji o prowadzeniu marki Oparta na wywiadach prezentowanych w kolekcji podcastów radia NPR How I Built This, których gospodarzem jest Guy Raz, niniejsza książka proponuje...
SPIN®to metoda sprzedaży opracowana na podstawie analizy 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy sprzedawców w 23 krajach. SPIN® SELLING to pakiet prostych i ergonomicznych...
Znajdź produktywną strategię inwestycyjną dostosowaną do twojej osobowości Zastanawiasz się nad zainwestowaniem swoich pierwszych pieniędzy? Jesteś początkującym inwestorem? A może już od lat...
Po wydaniu bestsellera Patricka Lencioniego zatytułowanego Pięć dysfunkcji pracy zespołowej jego wielbiciele chcieli wiedzieć więcej na temat tego, jak wdrażać idee przedstawione w tej książce.W...
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się lubiane wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć...
Co w istocie kryje się pod nazwą metawersum? Jak wyjaśnia w niniejszej książce Matthew Ball – pionier, teoretyk i inwestor kapitału wysokiego ryzyka – metawersum ma postać trwałej i wzajemnie...
O ile miliard jest obszerniejszy od miliona? No cóż, milion sekund to 12 dni. Natomiast miliard sekund to… prawie 32 lata! Żyjemy w świecie, w którym nasz sukces często zależy od umiejętności...
"W lipcu 1994 roku trzydziestoletni Jeff Bezos założył księgarnię internetową. Nazwał ją Amazon.com, natchniony jedną z najpotężniejszych rzek świata. Chciał zgromadzić w jednym miejscu miliony...
Strategia błękitnego oceanu podważa dogmaty o tym, co trzeba robić, by wygrywać na rynku. Pokazuje, że jedynym sposobem pokonania konkurencji jest… zaprzestanie prób jej pokonania. Tak zrobił...
Czas, czas, czas goni nas Naglacy termin, niedoczas, permanentne opóznienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwieksi wrogowie kierownika projektu. Choćby certyfikowani project...
Kryzys finansowy z lat 2007–2009 w wielu krajach miał dramatyczny przebieg i nad wyraz ostro odbił się na bankach realizujących strategię globalną. Okazało się, iż działalność międzynarodowa banków...
Jesteś twórcą nieznacznego startupu albo właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce wynajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i...
Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, prezentuje wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii....
Czy chcesz dotrzeć na szczyt w zawodzie sprzedawcy?Czy charakteryzują cię sprężystość, upór, dobra organizacja, entuzjazm, silna motywacja i rewelacyjne podejście?parametry te, zdaniem Ziga...
Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący $563rmę gatunkiem wyższym od konkurentów$564 I, co ważniejsze, czy da się takim DNA,,zarazić" $565rmę przeciętną i zmienić ją w idealną$566 JIM...
Tym razem Patrick Lencioni mierzy się z tematem kosztownych i przyprawiających o obłęd silosów, czyli barier, które buduje polityka organizacyjna. Silosy wyniszczają przedsiębiorstwa, zabijają...
Znaj(dź) swego klienta. Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju towaru, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do...
świeże pytanie Dziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od dobrego do pokaźnego Jim Collins powraca z kolejną rewolucyjną publikacją. Tym razem stawia pytanie: „Dlaczego pewne firmy...
Holistyczny Model Zarządzania KAIZENTM Większość organizacji ma kłopoty z przełożeniem strategii na solidne działania, co zagraża osiąganiu najwyższej klasy wyników ekonomicznych i finansowych, a...
Nadszedł czas, by zrozumieć, jak funkcjonują organizacje! Żyjemy w świecie pełnym organizacji. Odgrywają one znaczącą rolę we wszystkim, co robimy. Przychodzimy na świat w szpitalach, a w ostatnią...