II WYDANIE UAKTUALNIONE I rozszerzONE – gromadzi nowe BADANIA, MODELE I PODEJŚCIE! Bestsellerowy przewodnik Droga Toyoty po legendarnej filozofii Toyoty i jej systemie produkcyjnym został...
Czy istnieją osoby wytwarzane do bycia liderem? Co zrobić,posiadać zmotywowany zespół, który będzie chciał pracować na wspólny cel? Jak być wydajnym szefem dla młodego pokolenia? Jak rozmawiać z...
Pokonaj przeszkody i buduj wydajne zespoły Pięć dysfunkcji pracy zespołowej to wciągająca i pouczająca opowieść o przywództwie. Autor koncentruje swój żywy intelekt i umiejętność opowiadania o...
DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta rewolucyjna książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga sprawniej zarządzać marką, jak i...
mocna dawka informacji o prowadzeniu firmy Oparta na wywiadach prezentowanych w kolekcji podcastów radia NPR How I Built This, których gospodarzem jest Guy Raz, niniejsza książka oferuje bezcenną...
SPIN®to metoda sprzedaży opracowana na podstawie analizy 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych poprzez 10 tysięcy sprzedawców w 23 krajach. SPIN® SELLING to zestaw prostych i poręcznych...
Znajdź produktywną strategię inwestycyjną dobraną do twojej osobowości Zastanawiasz się nad zainwestowaniem swych pierwszych pieniędzy? Jesteś początkującym inwestorem? A może już od lat pomnażasz...
Po wydaniu bestsellera Patricka Lencioniego zatytułowanego Pięć dysfunkcji pracy zespołowej jego wielbiciele chcieli wiedzieć więcej na temat tego, jak wdrażać idee przedstawione w tej książce.W...
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się modne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć...
Co w istocie kryje się pod nazwą metawersum? Jak wyjaśnia w niniejszej książce Matthew Ball – pionier, teoretyk i inwestor kapitału wysokiego ryzyka – metawersum ma postać trwałej i wzajemnie...
O ile miliard jest większy od miliona? No cóż, milion sekund to 12 dni. Natomiast miliard sekund to… prawie 32 lata! Żyjemy w świecie, w którym nasz sukces nieraz zależy od umiejętności...
"W lipcu 1994 roku trzydziestoletni Jeff Bezos założył księgarnię internetową. Nazwał ją Amazon.com, zainspirowany jedną z najpotężniejszych rzek świata. Chciał zgromadzić w jednym miejscu...
Strategia błękitnego oceanu podważa dogmaty o tym, co trzeba robić, by wygrywać na rynku. Ukazuje, że jedynym sposobem pokonania konkurencji jest… zaprzestanie prób jej pokonania. Tak zrobił Cirque...
Czas, czas, czas goni nas Naglacy termin, niedoczas, permanentne opóznienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwieksi wrogowie kierownika projektu. Choćby certyfikowani project...
Kryzys finansowy z lat 2007–2009 w wielu krajach miał dramatyczny przebieg i niezwykle ostro odbił się na bankach realizujących strategię globalną. Okazało się, że działalność międzynarodowa banków...
Jesteś twórcą drobnego startupu albo właścicielem marki? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce wyszukasz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne...
Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, ukazuje wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii....
Czy chcesz dotrzeć na szczyt w zawodzie sprzedawcy?Czy znamionują cię sprężystość, upór, dobra organizacja, entuzjazm, silna motywacja i świetne podejście?parametry te, zdaniem Ziga Ziglara, mogą...
Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący $563rmę gatunkiem wyższym od konkurentów$564 I, co ważniejsze, czy da się takim DNA,,zarazić" $565rmę przeciętną i zmienić ją w idealną$566 JIM...
Tym razem Patrick Lencioni mierzy się z tematem kosztownych i przyprawiających o obłęd silosów, czyli barier, które formuje polityka organizacyjna. Silosy wyniszczają przedsiębiorstwa, zabijają...
Znaj(dź) swojego klienta. Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju towaru, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do...
świeże pytanie Dziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od korzystnego do obszernego Jim Collins powraca z kolejną przełomową publikacją. Tym razem stawia pytanie: „Dlaczego pewne firmy...
Holistyczny Model Zarządzania KAIZENTM Większość organizacji ma kłopoty z przełożeniem strategii na konkretne działania, co zagraża osiąganiu najwyższej klasy wyników ekonomicznych i finansowych, a...
Nadszedł czas, aby zrozumieć, jak funkcjonują organizacje! Żyjemy w świecie pełnym organizacji. Odgrywają one znaczącą rolę we wszystkim, co robimy. Przychodzimy na świat w szpitalach, a w ostatnią...