Porównaj zanim kupisz

Helion Techniki negocjacji i wywierania wpływu - michał chmielecki

chwilowy brak towaru

  • Producent: Helion
  • Kategoria: Prawo, akty prawne
  • ISBN: 9788328372368
  • Oprawa: broszurowa
  • Autor: Michał Chmielecki
  • Wydawnictwo: Onepress
  • Ilość stron: 232
  • Rok wydania: 2020

Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy, a także pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami.

Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek budowania owocnych, długofalowych relacji, zezwalających w rezultacie rozszerzać wpływy i zyski przedsiębiorstwa.

Ta książka wyczerpująco wyjaśnia, na czym polegają profesjonalnie prowadzone negocjacje,, a także podpowiada, z których technik negocjacyjnych warto korzystać i o jakich zasadach negocjatorskich należy za każdym razem pamiętać.

Wskazuje, które tematy warto poruszać w rozmowie biznesowej, a które lepiej pominąć. Pozwala zrozumieć wagę planowania cyklu negocjacyjnego i dobrze przygotować się do dyskusji. Nie zabrakło omówienia najważniejszych metod wywierania wpływu efektywnych sposobów na nawiązywanie szczerych i długotrwałych relacji oraz wskazówek, jak radzić sobie z własnymi emocjami i niwelować pojawiające się przy okazji negocjacji konflikty.

Dr Michał Chmielecki jest ekspertem w obszarze negocjacji strategicznych i międzynarodowych - praktykiem negocjowania i trenerem z kilkunastoletnim stażem. Szkoli klientów z Polski i zagranicy, sztuki negocjacji uczy zarówno klientów biznesowych, jak i przedstawicieli służb i sił specjalnych, a także oficerów wojska polskiego i amerykańskiego.

Jest profesorem Społecznej Akademii Nauk, wykładowcą Clark University. Współpracował pomiędzy innymi z Akademią Dyplomatyczną MSZ, Polskim Instytutem Spraw Międzynarodowych, Polskim Instytutem Dyplomacji, Europejską Akademią Dyplomacji, a także Krakowską Szkołą Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x