chwilowy brak towaru
Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy, a także pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami.
Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek budowania owocnych, długofalowych relacji, zezwalających w rezultacie rozszerzać wpływy i zyski przedsiębiorstwa.
Ta książka wyczerpująco wyjaśnia, na czym polegają profesjonalnie prowadzone negocjacje,, a także podpowiada, z których technik negocjacyjnych warto korzystać i o jakich zasadach negocjatorskich należy za każdym razem pamiętać.
Wskazuje, które tematy warto poruszać w rozmowie biznesowej, a które lepiej pominąć. Pozwala zrozumieć wagę planowania cyklu negocjacyjnego i dobrze przygotować się do dyskusji. Nie zabrakło omówienia najważniejszych metod wywierania wpływu efektywnych sposobów na nawiązywanie szczerych i długotrwałych relacji oraz wskazówek, jak radzić sobie z własnymi emocjami i niwelować pojawiające się przy okazji negocjacji konflikty.
Dr Michał Chmielecki jest ekspertem w obszarze negocjacji strategicznych i międzynarodowych - praktykiem negocjowania i trenerem z kilkunastoletnim stażem. Szkoli klientów z Polski i zagranicy, sztuki negocjacji uczy zarówno klientów biznesowych, jak i przedstawicieli służb i sił specjalnych, a także oficerów wojska polskiego i amerykańskiego.
Jest profesorem Społecznej Akademii Nauk, wykładowcą Clark University. Współpracował pomiędzy innymi z Akademią Dyplomatyczną MSZ, Polskim Instytutem Spraw Międzynarodowych, Polskim Instytutem Dyplomacji, Europejską Akademią Dyplomacji, a także Krakowską Szkołą Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »