Porównaj zanim kupisz

Książka ta pomoże Ci:- przygotować lepsze i nieszablonowe usługi,- uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian,- poprawić rentowność i stabilność biznesu,- oferować klientom autentyczną korzyść.Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika.

Tłumaczy, jak uczynić je bardziej ergonomicznymi, przychylnymi i efektywnymi, jak przyciągnąć i – co najważniejsze – zatrzymać klienta.Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców.

Jest to jeszcze niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.

Customer Reviews

We love this product1 days ago
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Aliquam suscipit."

Write your own review

  1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars
Quality
Price
Value

Product Tags

Use spaces to separate tags. Use single quotes (') for phrases.
new
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x