Zbiór zadań dedykowany dla uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa z zakresu kwalifikacji HGT.06 (Realizacja usług w recepcji).
Publikacja uzupełnia podręczniki z zakresu realizacji usług w recepcji. Posiada zadania pozwalające kandydatowi do zawodu technik hotelarstwa lepiej zrozumieć zasady komunikowania się z gośćmi hotelowymi i etapy i techniki negocjacji użytkowane do uzyskania porozumienia.
Dzięki tej publikacji można zdobyć umiejętności w zakresie przygotowania rezerwacji, prowadzenia dokumentacji hotelowej, świadczenia gościom usług poprzez pracowników recepcji, a także zyskać znajomość procedur przyjęcia i wykwaterowania gości oraz zasad prowadzenia rachunku hotelowego gości.
Podręcznik mieści zestaw ćwiczeń i zadań pomocnych w trakcie realizacji zajęć, opracowany pod kątem efektów kształcenia i kryteriów weryfikacji opisanych w nowej podstawie programowej dla zawodu technik hotelarstwa. Nowatorska i interesująca publikacja, która pomoże w prowadzeniu zajęć edukacyjnych metodami motywującymi do aktywności. Na dodatek zainspiruje do poszukiwań i twórczych rozwiązań oraz do samodzielności.
Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »