Porównaj zanim kupisz

Kalejdoskop Ucznia. Lektury. Klasy 1-3. Część 2Kalejdoskop ucznia. Lektury. Część 2 jest propozycją posiadającą ułatwić nauczycielom rozbudzanie i rozwijanie u dzieci zainteresowań czytelniczych.W publikacji, składającej się z dwóch części, znajdują się zróżnicowane ćwiczenia przygotowane dla uczniów klas I–III do lektur sugerowanych poprzez MEN w podstawie programowej.W drugiej części opracowano lektury dla klasy drugiej i trzeciej.Lektury opracowane w cz.

2.:Hans Christian Andersen, BaśnieMira Jaworczakowa, Oto jest KasiaLeszek Kołakowski, Kto z was chciałby rozweselić pechowego nosorożca?Barbara Kosmowska, Dziewczynka z parkuMaria Krüger, KarolciaAstrid Lindgren, Dzieci z BullerbynMarcin Pałasz, Sposób na ElfaJoanna Papuzińska, AsiuniaRoman Pisarski, O psie, który jeździł kolejąBarbara Tylicka, O krakowskich psach i kleparskich kotach.

Polskie miasta w baśni i legendzieDanuta Wawiłow, najbłyskotliwiejsze wierszeŁukasz Wierzbicki, Dziadek i niedźwiadekProponowane ćwiczenia mają na celu między innymi:sprawdzenie stopnia rozumienia treści przeczytanych książek lub ich fragmentów,ustalenie przebiegu zdarzeń w tekście,omówienie cech głównych bohaterów i ocenę ich innowacyjnania,doskonalenie umiejętności pisania różnych form gatunkowych, jak np.

opis postaci, list, ogłoszenie.Uczniowie mają możliwość luźnego wypowiadania się na temat własnych wrażeń o przeczytanej książce, współtworzenia albo tworzenia jej okładki, przeczytania niedługich informacji dotyczących autorów – twórców literatury dla dzieci.Do każdej lektury mali czytelnicy uzupełniają albo samodzielnie przygotowują metryczkę.Zeszyt wzbogacają diagramy, rebusy, historyjki obrazkowe, plątaninki, rozsypanki literowe i wyrazowe i inne ćwiczenia i polecenia aktywizujące ucznia, a także nalepki i wycinanki.Nauczyciel decyduje, w jakiej kolejności będzie omawiał lektury, pamiętając o strukturze zeszytu – pierwsze opracowania są sugestiami asygnowanymi dla najmłodszych uczniów.

Warto przypomnieć, że materiał ćwiczeniowy należy dostosować do możliwości zespołu klasowego, uzupełnić poleceniami dotyczącymi szczegółowej interpretacji tekstu, aspektów społecznych, etycznych, wychowawczych, a także wzbogacić własnymi sugestiami i scenariuszami zajęć.zobacz inne publikacje z tej serii:Kalejdoskop Ucznia.

Liczenie. Klasa 1Kalejdoskop Ucznia. Pisanie. Klasa 1Kalejdoskop Ucznia. Ortografia. Klasy 2-3Kalejdoskop Ucznia. Informatyka. Klasa 2. Szkoła PodstawowaKalejdoskop Ucznia. Informatyka. Ćwiczenia CD. Klasa 3.

Szkoła PodstawowaKalejdoskop Ucznia. Liczenie. Klasa 3

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x