Porównaj zanim kupisz

Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 3. Zakres ćwiczeń doskonalących opanowanie umiejętności wykorzystywania zasad gramatycznych i ortograficznych przeznaczone są dla: o uczniów z trudnościami w uczeniu się i zdobywaniu wiadomości oraz umiejętności z edukacji polonistycznej, o uczniów z trudnościami w pisaniu, czytaniu, a także opanowaniu zasad ortograficznych i gramatycznych, o uczniów objętych zindywidualizowaną ścieżką kształcenia w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne, tj.

edukacji polonistycznej, o uczniów objętych zajęciami indywidualnymi w zakresie przedmiotów powodujących trudności edukacyjne, tj. Edukacji polonistycznej, o uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, o uczniów uczęszczających na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, o uczniów z deficytami rozwojowymi w zakresie percepcji wzrokowej, słuchowej.

Alicja Tanajewska - nauczyciel dyplomowany, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedagog, terapeuta. Ukończyła studia licencjackie na kierunku pedagogika wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym i studia podyplomowe z terapii pedagogicznej i studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki.

posiada I i II stopień specjalizacji zawodowej (w zakresie nauczania początkowego). Wykłada na warsztatach szkoleniowych, kursach doskonalących, kwalifikacyjnych oraz grantach kuratoryjnych dla nauczycieli.

Od wielu lat pełni funkcję lidera zespołu nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, a także opiekuna nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy. Jest nauczycielem klas 1-3, prowadzi w szkole terapię pedagogiczną i zajęcia rewalidacyjne.

Jest współautorką licznych publikacji dla nauczycieli przedszkoli, edukacji wczesnoszkolnej, nauczycieli klas 4-6 i nauczycieli gimnazjum, dyrektorów szkół oraz dla terapeutów, oligofrenopedagogów i logopedów.

Za szczególne osiągnięcia w pracy dydaktyczno-wychowawczej i opiekuńczej otrzymała Nagrodę Pomorskiego Kuratora Oświaty oraz Nagrodę Ministra Edukacji Narodowej, jak także Medal KEN. Renata Naprawa - nauczyciel dyplomowany, były konsultant do spraw pedagogiki specjalnej, wizytator Wydziału Pedagogiki Pozaszkolnej i Specjalnej.

Ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika specjalna i studia podyplomowe na kierunkach: socjoterapia, wychowanie do życia w rodzinie i zarządzanie oświatą. Wykłada na warsztatach szkoleniowych, kursach doskonalących, kwalifikacyjnych, studiach podyplomowych, a także grantach kuratoryjnych dla nauczycieli.

Jest wychowawcą i terapeutą w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym. Współautorka licznych publikacji dla nauczycieli przedszkoli, edukacji wczesnoszkolnej, nauczycieli klas 4-6 i nauczycieli gimnazjum, dyrektorów szkół i dla terapeutów, oligofrenopedagogów i logopedów.

Customer Reviews

We love this product1 days ago
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Aliquam suscipit."

Write your own review

  1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars
Quality
Price
Value

Product Tags

Use spaces to separate tags. Use single quotes (') for phrases.
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x