chwilowy brak towaru
Przedsiębiorstwa z branży technicznej ciągle mierzą się z silną konkurencją. Nietrudno zrozumieć, co stanowi o przewadze producenta niezależnie od branży czy wielkości. Wygrywanie wymaga utrzymywania przewagi konkurencyjnej, jaką jest zdolność określania, wdrażania i osiągania stopni produktywności nieosiągalnych dla konkurencji.
przede wszystkim przewaga konkurencyjna ma dwa źródła. Pierwszym jest dostarczanie użytecznych rozwiązań, które dają radość użytkownikom. Drugim - wykorzystywanie właściwych informacji do wdrażania trafnej strategii, która wciąż podlega optymalizacji.
użycie w tych działaniach rozwiązań z dziedziny sztucznej inteligencji wyraźnie przyczynia się do sukcesu firmy. To praktyczny przewodnik dla osób zainteresowanych wykorzystaniem AI w przedsiębiorstwie.
Wyjaśniono tu precyzyjnie, czym jest AI i jakie kluczowe koncepcje się z nią wiążą, pokazano, w jaki sposób należy identyfikować związane z nią szanse i przedstawiono innowacyjny model AIPB, przedstawiający całościowe podejście do prowadzenia inicjatyw AI.
Opisano zasady tworzenia udanych strategii AI, które przynoszą korzyści równocześnie pojedynczym osobom, jak i firmie. Istotną częścią książki są wskazówki dotyczące ryzyka, kluczowych kwestii, kompromisów i ograniczeń związanych z projektami AI.
podkreślono jeszcze znaczenie kierownictwa wykonawczego w innowacyjnych przedsięwzięciach związanych ze sztuczną inteligencją. W tej książce: koncepcje sztucznej inteligencji, a także potencjał AI dla biznesu wprowadzenie do modelu AIPB i przykłady zastosowań pogłębiona dyskusja na temat celów wdrażania rozwiązań AI koncepcja dojrzałości wobec nienaturalnej inteligencji i otwieranie się na innowacje budowa skutecznej strategii wdrażania AI przyszłość AI dla przedsiębiorstw: oczekiwania i zagrożenia AI: zmaterializuj swoje marzenia i nadzieje!
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »