Autorzy książki Finanse małego przedsiębiorstwa w teorii i praktyce zarządzania patrzą na znikome przedsiębiorstwo przez pryzmat jego procesu rozwojowego, począwszy od fazy powstania i uruchomienia, przez fazę wzrostu i dojrzałości, kończąc na fazie schyłkowej ze wskazaniem możliwości odnowy.
Wśród wielu niepowtarzalnych cech eksponujących nieduże przedsiębiorstwo od średniego i sporego jest też taka, że właściciel jest jednocześnie menedżerem. Dlatego też w podręczniku wątki zarządzania przeplatają się z finansami niewielkiego przedsiębiorstwa.
Ostatnia część książki to szereg rzeczywistych przykładów z praktyki gospodarczej. Książka adresowana jest na ogół do środowiska akademickiego, w szczególności do studentów, którzy swą zawodową przyszłość planują połączyć z własną działalnością biznesową lub którzy wybrali specjalizację w zakresie minimalnych i przeciętnych przedsiębiorstw.
Jest ona też propozycją dla tych wszelkich uczestników życia gospodarczego, którzy już stworzyli małe przedsiębiorstwo i chcą zadbać o jego rozwój....
Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »