Porównaj zanim kupisz

Zakupy transgraniczne - uwarunkowania rozwoju marki Wydawnictwo uniwersytetu gdańskiego

chwilowy brak towaru

  • Producent: Wydawnictwo uniwersytetu gdańskiego
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788382065114
Zakupy transgraniczne są złożonym zjawiskiem społeczno-ekonomicznym. Z jednej strony wymagają od turysty zakupowego większego zaangażowania: przekroczenia granicy z sąsiednim państwem, poświęcenia dopełniającego czasu na przejście procedur granicznych, poddania się kontroli, zaznajomienia z uwarunkowaniami formalno-prawniczymi i zaakceptowania ryzyk, które nie są tak silnie odczuwane podczas zakupów w miejscu zamieszkania. Z drugiej strony wykazują silne związki z rozrywką, przygodą i budzą obszerniejsze emocje. Ich obecność jest pozytywne dla przedsiębiorstw handlowych strony goszczącej, ponieważ kreują dodatkowy popyt. Jednak jednocześnie "drenują" rynek lokalny i mogą wpłynąć na utratę pewnych funkcji poprzez obszary zamieszkane przez turystów zakupowych. W niniejszej monografii znajdą Państwo równocześnie informacje dotyczące teorii zakupów transgranicznych, jak i przykłady studiów z całego świata nad tym zjawiskiem. Szczególna uwaga poświęcona jest granicom Polski, w tym z obwodem kaliningradzkim, którego mieszkańcy byli ankietowani na terenie trzech polskich miejscowości w 2017 r. W ramach autorskiego badania. Tytuł Zakupy transgraniczne - uwarunkowania rozwoju Autor Joanna Czerepko Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego EAN 9788382065114 ISBN 9788382065114 Kategoria Literatura, Ekonomia liczba stron 164 Format 240x170 mm Rok wydania 2023 Oprawa karton
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x