Porównaj zanim kupisz

Jesteśmy świadkami rewolucji informacyjnej, która przyczynia się do transformacji społeczeństwa i gospodarki. Dzisiaj gospodarka cyfrowa i klasyczna przenikają się już tak ściśle, iż trudno je rozgraniczyć.

Poprzednia rewolucja przemysłowa trwała około siedemdziesięciu, osiemdziesięciu lat, tak więc nie należy się spodziewać, iż ta obecna krótko się skończy. Ten burzliwy okres oznacza dla wielu organizacji poważne zagrożenie funkcjonowania w dotychczasowym modelu, co może prowadzić choćby do ich upadku.

Są jednak takie organizacje, które dostrzegają w zmianach zupełnie świeże szanse i możliwości swego rozwoju. Powstają świeże, w całości wirtualne organizacje. O sukcesie organizacji w warunkach cyfryzacji gospodarki przesądza umiejętność dostrzegania nowych trendów i zjawisk, a następnie regulowania się do nich czy także ich kształtowania.

Cyfrowa gospodarka wymaga od organizacji działań równocześnie na poziomie strategicznym jak i operacyjnym. Sukces organizacji zależy od strategii, dzięki której odpowiada ona na nowe wyzwania. Tymczasem zanikanie dotychczasowych barier czasowych, przestrzennych i technicznych zezwala na tworzenie zupełnie nowych modeli biznesowych, które mogą przyczynić się do daleko idących przetasowań w poszczególnych sektorach gospodarki.

Strategia wyznaczając kierunek rozwoju organizacji wymaga operacyjnych działań w celu jej wdrożenia: procesów i projektów. Cyfrową transformację wspierają rozwijające się narzędzia informatyczne, które dają nowe możliwości doskonalenia procesów i projektów biznesowych.

Niniejsza monografia stanowi kolejną z procesu publikacji będących rezultatem konferencji naukowych organizowanych przez Katedrę Organizacji i Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego (wcześniej Instytutu Organizacji i Zarządzania) pod wspólnym tytułem Sukces organizacji.

Na prezentowaną publikację składa się zbiór artykułów, które odnosząc się do najróżniejszych problemów zarządzania organizacjami w warunkach gospodarki cyfrowej, stanowią wyniki badań teoretycznych i empirycznych.

Monografia powstała w wyniku zaangażowania autorów pochodzących z wiodących krajowych ośrodków akademickich. Tytuł Sukces organizacji w warunkach gospodarki.. Autor praca zbiorowa Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego EAN 9788382060799 ISBN 9788382060799 Kategoria Literatura, Zarządzanie liczba stron 172 Format 210x145x10 mm Rok wydania 2020 Oprawa broszurowa

Customer Reviews

We love this product1 days ago
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Aliquam suscipit."

Write your own review

  1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars
Quality
Price
Value

Product Tags

Use spaces to separate tags. Use single quotes (') for phrases.
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x