Porównaj zanim kupisz

Prawo, akty prawne 8 produktów Producent: 3S Media Sp. z o.o. Akademia Ignatianum Liwona Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Tachografy analogowe i cyfrowe. kat. c i d w.ros. marki Liwona

$450.99 $ 800
Czy tachograf jest przyjacielem czy wrogiem kierowcy? Nie mamy najmniejszych wątpliwości, iż jest sojusznikiem tych kierowców, którzy szanują prawo do pracy w godnych warunkach, a także mają na...

podmiot leczniczy założenie i rejestracja

$450.99 $ 800
Książka krok po kroku opisane są zasady zakładania i funkcjonowania podmiotów leczniczych. Publikacja mieści 40 wzorów potrzebnych dokumentów, a także akty prawne dotyczące funkcjonowania podmiotu...

Model oczekiwanych strat kredytowych w sprawozdawczości finansowej marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

$450.99 $ 800
Międzynarodowy standard Sprawozdawczości Finansowej 9 „Instrumenty finansowe” wprowadził nowy model określania odpisów aktualizujących wartość aktywów oraz ujmowania rezerw na gwarancje finansowe i...

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Zarządzanie kontraktem psychologicznym w polskiej kulturze organizacyjnej

$450.99 $ 800
Monografia stanowi wkład w uporządkowanie i poszerzenie wiedzy w obszarze pojęcia kontraktu psychologicznego, a także zarządzania tym kontraktem w organizacjach. Zaprezentowane wyniki badań to...

Internetowe narzędzia rozwoju zasobów ludzkich organizacji

$450.99 $ 800
Internetowe narzędzia rozwoju zasobów ludzkich z roku na rok zyskują znaczenie. Stają się łatwiejsze i bardziej instynktowne w stosowaniu, są przychylne dla uczących się i nauczających, pozwalają...

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Bezpieczeństwo ekonomiczne a przestępstwa gospodarcze

$450.99 $ 800
Monografia poświęcona jest aktualnej i szerokiej problematyce dotyczącej unormowań prawno-organizacyjnych przestępstw w sferze gospodarki w Federacji Rosyjskiej w aspekcie kształtowania...

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury

$450.99 $ 800
Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny. Dotyczy koncepcji zarządzania wartością dla klienta, która została ukazana przez pryzmat marketingu doświadczeń w działaniach instytucji kultury w...

Pasażerski transport lotniczy w unii europejskiej marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

$450.99 $ 800
Publikacja przenosi czytelnika w fascynujący świat współczesnego lotnictwa cywilnego. Stanowi cenną lekturę dla ekonomistów, naukowców, ekspertów i pracowników sektora lotniczego i pasjonatów...
new
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x