Wyjątkowo cicha praca dzięki wielu przemyślanym usprawnieniom, włączając w to zoptymalizowany, cichy wentylator be quiet! 120mmStabilna praca dzięki technice konwersji mocy DC-DCŁadne przewody w...
Multi HolderNr SKU IWN2-405USzerokość (w cm): 12.8Wysokość (w cm): 11.8Głębokość (w cm): 59.7Maksymalne obciążenie (w kg): 15Materiał wykonania: Tworzywo nienaturalne
Zawory do silników YANMAR L40 L48, a także zamienników 170F. Użytkowane w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo ZAWÓR SSĄCY: średnica 26mm, długość 70mm...
detale technologiczne Silnika Holida 17KM 440cm3 Silnik Holida 17KM 440cm3 25mm rozruch elektryczny reprezentuje najnowsze osiągnięcia w dziedzinie inżynierii mechanicznej, zaprojektowany z myślą o...
Panewki na korbowód (2 szt) do silników diesla YANMAR L100 i zamienników 186F. Używane w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo, Zipper, Barracuda.
Korek baku do silników YANMAR L90, L100 oraz zamienników 186F. Używany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo, Zipper, Barracuda.
Starter do silników Honda GX120 4KM, i zamienników 160f Holida, Lifan, Loncin, Pezal z metalowymi zapadkami (bolce). Średnica rozrusznika wynosi ok. 175mm.
Głowica do silników diesla YANMAR L100, a także zamienników 186F Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo, Zipper, Barracuda. Typ 2.