130 mm, M8 x 1.25 męska, lewa, z żyłką,+ M10 x 1.25 damska, lewa, z żyłką średnica żyłki: 2.40mm kierunek obrotu:przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Zawory do silników YANMAR L40 L48 i zamienników 170F. Używane w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo ZAWÓR SSĄCY: średnica 26mm, długość 70mm ZAWÓR...
szczegóły techniczne Silnika Holida 17KM 440cm3 Silnik Holida 17KM 440cm3 25mm rozruch elektryczny reprezentuje najnowsze osiągnięcia w dziedzinie inżynierii mechanicznej, zaprojektowany z myślą o...
OLEO-MAC SMAR DO PRZEKŁADNI 125gWysokiej klasy smar specjalistyczny, litowy z dwusiarczkiem molibdenu asygnowany do przekładni stożkowych, giętkich, mechanizmów krzywkowych w nożycach do żywopłotów...
Specjalny olej półsyntentyczny PROSINT 2T, 2% (50:1), do smarowania wysoko efektywnych silników dwusuwowych. Przypasowany do benzyny ołowiowej i bezołowiowej. Nie powoduje powstawania osadów. Niski...
Korek baku do silników YANMAR L90, L100, a także zamienników 186F. Stosowany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo, Zipper, Barracuda.
Starter do silników Honda GX120 4KM, oraz zamienników 160f Holida, Lifan, Loncin, Pezal z metalowymi zapadkami (bolce). Średnica rozrusznika wynosi ok. 175mm.
Głowica do silników diesla YANMAR L100, a także zamienników 186F Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo, Zipper, Barracuda. Typ 2.
oferujemy zespół regulacji obrotów do silników Honda GX340 GX390 oraz zamienników 182f, 188f, 190f, 11KM, 13KM, 15KM, 16KM. Pasuje do silników LONCIN, LIFAN, KIPOR, VENATEC, HOLIDA, ZIPPER, KAMA,...
Dźwignia ssania do agregatów prądotwórczych 5-7kW. Pasuje do silników 11KM, 13KM, GX340, GX390, 182F, 188F. Nadaje się pomiędzy innymi do: HONDA, STRONG, BARRACUDA, KRAFTWELLE, NUPOWER