Porównaj zanim kupisz

Literatura faktu 8 produktów Producent: Wektory Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Ślepy tor Ideologia i polityka lewicy 1789-1984

$450.99 $ 800
W książce Ślepy tor, podobnie jak w wielu innych swoich pracach autor, odnosząc się do różnych faktów historycznych i analizując zróżnicowane prądy intelektualne, stara się odpowiedzieć na pytanie,...

Koniec świata starych elit [szewczak janusz] marki Wektory

$450.99 $ 800
W ostatnich dziesięcioleciach z głupoty uczyniono cnotę, popularność zaczęła uchodzić za autorytet, choć medialni celebryci, którzy mają być wzorcami do naśladowania, zwłaszcza dla młodego...

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Telewizja: polityka i rozrywka

$450.99 $ 800
Prezentowana monografia to ważna pozycja nie tylko dla badaczy telewizji, ale także innych współczesnych mediów. Składa się z dwóch wprowadzających, teoretycznych rozdziałów, w których zostały...

Państwo, które działa marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

$450.99 $ 800
Praca wypełnia lukę w wiedzy o polityce Finlandii. Autor pokazuje słabo znane i często zaskakujące fakty, które składają się na wyjaśnienie współczesnego sukcesu polityki publicznej tego kraju....

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Eseje o szekspirze

$450.99 $ 800
"Książka jest napisana przez […] osobę doskonale znającą dzieła Szekspira, ich krytyczne opracowania (polskie i zagraniczne), a także kulturowe uwarunkowania recepcji i teorii recepcji, które...

Czas na prawdę marki Wektory

$450.99 $ 800
Po Czasie spekulantów, Czasie niewolników i Czasie Sodomy nadszedł CZAS NA PRAWDĘ. W fascynującym wywiadzie-rzece Józef Białek opowiada o swoim życiu i wychodzeniu ze świata złudzeń, w jakim stale...

Łże-reportaże i prawdziwe fikcje marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

$450.99 $ 800
Celem autorki było zdefiniowanie i usystematyzowanie gatunków literacko-dziennikarskich powstających współcześnie, w czasie postprawdy,, a także warunkowanych zwrotem performatywnym. Autorka...

Rozprzestrzenialne media, 91301001475KS (9310350)

$450.99 $ 800
„Co się nie rozprzestrzenia - umiera" - tak ideę rozprzestrzenialnych mediów ujmują autorzy książki. Szukając odpowiedzi na pytanie, jak funkcjonują media, Henry Jenkins, Sam Ford i Joshua...
new
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x