Marketing religijny to dziedzina w Polsce niewiele znana i budząca nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia...
,,Książka Ewy Kiedio to pociągająca eseistyczna medytacja o sakramencie małżeństwa. Pociągająca - bo gdy się ją czyta, to aż się chce żenić, by móc poznać tego, o czym pisze autorka. Przenikają się...
Liczne obserwacje, odkrycia i doświadczenia autora uzupełnione jego przemyśleniami i spostrzeżeniami stały się kanwą tej książki. Autor stara się przybliżyć i opisać sferę materialno-duchową i...
Książka ta stanowi kontynuację tomu I Obnażenia prawdy. To kolejna pozycja asygnowana dla poszukiwaczy prawdy oraz dla tych, którzy lubią ją odkrywać i dla osób o otwartych umysłach – podróżników w...
„Kiedy boga nie ma" to książka o ateistach i ateizmie, a zatem w dodatku o religii, religiach, Kościele i relacjach z nim, systemach wartości i sposobach postrzegania świata. To książka o bogu,...
Czas się nie zatrzymał w Europie. Nie będzie lepiej. Jesteśmy wciąż wolni. Mamy wciąż jeszcze rezerwy. Jest ciągle jeszcze z czego ustępować. To się wszakże kiedyś skończy. Gdy oddziały żandarmerii...