Alicja nie ma pojęcia, iż podążając za Białym Królikiem, trafi do niesamowitego i magicznego miejsca. Bowiem w Krainie Czarów nic nie jest takie, jakby się mogło wydawać! Możesz urosnąć wysoki jak...
Jeśli myślisz, iż znasz książkę Lucy Maud Montgomery, to najnowsze wydanie „Ani z Zielonego Wzgórza" bez dwóch zdań cię zaskoczy. Już od pierwszych stron historia sławnej rudowłosej dziewczynki...
„24 godziny w…" to linia komiksów popularnonaukowych, która zabierze czytelnika do niesamowitych i fascynujących miejsc! To nie tylko niebanalne historie,w dodatku bogaty zbiór faktów i...
Ten album zabierze cię w fantastyczną podróż po dziewięciu krainach – poznasz sławne czyny Thora, dowiesz się jak bóg gromów otrzymał swój młot Mjóllnir, kim był Loki i jak zakończył się Ragnarók....
Jeśli myślisz, że znasz przygody Sherlocka Holmes, to najnowsze wydanie słynnej książki Arthura Conana Doyle’a z pewnością cię zaskoczy. A to wszystko za sprawą niecodziennego formatu i...
„24 godziny w…" to kolekcja komiksów popularnonaukowych, która zabierze czytelnika do niesamowitych i fascynujących miejsc! To nie tylko atrakcyjne historie,dodatkowo bogaty zbiór faktów i...
Norwegia, Szwecja czy Dania to rewelacyjny pomysł na interesujący, pełen wrażeń urlop. Niezliczone jeziora, rozległe przestrzenie lasó,w, sławne norweskie fi ordy, gó,rskie lodowce i piaszczyste...
W sercu Irpy stoi dom mądrego świniomaga i jego przybranej wnuczki Bei. Tych dwoje wiedzie spokojne życie, które upływa im na przyrządzaniu lekarstw i mikstur dla okolicznych mieszkańców. Wszystko...
Bycie superbohaterką to najlepsza rzecz na świecie? Wcale nie! Nowa wystrzałowa i przezabawna seria, autorstwa utalentowanej autorki i ilustratorki Sophy Henn, łącząca elementy powieści...
Bycie superbohaterką to najlepsza rzecz na świecie? Wcale nie! Nowa wystrzałowa i przezabawna kolekcja, autorstwa utalentowanej autorki i ilustratorki Sophy Henn, łącząca części powieści...
Lubicie grać w MMORPG? Spędzacie godziny w sieci przemierzając fantastyczne krainy i walcząc z bestiami? A co jeśli nie moglibyście wrócić? Gdyby gra stała się dla was rzeczywistością, z której nie...
Osiemnastoletni Tatsuhiko przeprowadza się do Tokio, gdzie w końcu ma rozpocząć wymarzone studenckie życie. Pewnego dnia odkrywa, iż w ścianie jego mieszkania znajduje się malutki otwór. Zaskoczony...