WANDA CHOTOMSKA. NIE MAM NIC DO UKRYCIA Barbara Gawryluk Pierwsza biografia jednej z najszczególniej znanych polskich pisarek! Autorka ponad dwustu książek, tysięcy wierszy, setek piosenek, sztuk...
Ekscentryczna Dora Maar, niezależna Victorine Meurent, zagadkowa Lisa del Giocondo czy twardo stąpająca po ziemi Catherine Bolnes – to tylko niektóre z pań kryjących się za dziełami wielkich...
Komiks o niełatwych doświadczeniach z okresu dojrzewania oparty na autentycznych opowieściach. Szczerze, bez owijania w bawełnę i z rozbrajającym poczuciem humoru. Pies to dziecko. Wydra to...
Jeśli wystarczająco ciężko pracujesz, jeśli bardzo czegoś chcesz, jeśli jesteś mądra i utalentowana to możesz wszystko. Poza zajściem w ciążę. Lucy Knisley od za każdym razem pragnęła zostać matką,...
G.H. Fretwell, drugorzędny angielski pisarz, wyrusza w trasę promocyjną swojej najnowszej powieści. Liczy na wyśmienite recenzje krytyków literackich, tłumy na spotkaniach i na to, iż w końcu...
Czy dojrzewanie może stać się jeszcze bardziej uciążliwe niż dotąd? W trzecim tomie zabawnej komiksowej opowieści o Mirze okazuje się, iż owszem, może: ciało robi dziwne nieprzewidzianki, relacje z...
W 1930 roku w Anglii powstał Klub Detektywów zrzeszający najkorzystniejszych autorów powieści kryminalnych tamtych czasów. Jego członkowie musieli złożyć specjalną przysięgę, a w swoich książkach...
Komiksowa adaptacja jednego z najgłośniejszych francuskich kryminałów ostatniej dekady. Czarne nenufary to nieprzystępna i zaskakująca kryminalna zagadka, erotyczne napięcie, a choćby niebanalna...
Wyją do księżyca, zjadają bohaterów bajek, szczerzą kły? Nie taki wilk straszny! Przyrodniczy komiks dokumentalny o wilkach i ludziach. Wilki mają złą prasę. Wiadomo: Czerwony Kapturek, sensacyjne...
Tetris to jedna z najdoskonalszych i najpopularniejszych gier video w historii. Prosta,wyjątkowo wciągająca. Niekończąca się łamigłówka, od której uzależniły się miliony graczy na całym świecie....
Lubicie grać w MMORPG? Spędzacie godziny w sieci przemierzając fantastyczne krainy i walcząc z bestiami? A co jeśli nie moglibyście wrócić? Gdyby gra stała się dla was rzeczywistością, z której nie...
Osiemnastoletni Tatsuhiko przeprowadza się do Tokio, gdzie w końcu ma rozpocząć wymarzone studenckie życie. Pewnego dnia odkrywa, iż w ścianie jego mieszkania znajduje się malutki otwór. Zaskoczony...