Problematyka stanowiąca przedmiot rozważań zawartych w książce jest stanowczo aktualna i wyjątkowo skomplikowana, a jej znaczenie będzie systematycznie rosło w warunkach gospodarki rynkowej i stale...
Celem niniejszej książki jest nie tylko wyznaczonie możliwości użycia Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (w głównej mierze w obszarze bankowości...
Wiek XXI to z całą pewnością era wiedzy, w której nastąpiło radykalne przewartościowanie hierarchii zasobów formujących wartość przedsiębiorstwa. Klasyczne zasoby takie jak: ziemia, praca czy...
Książka „drobne i przeciętne przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku" traktuje o najszczególniejszych kwestiach dotyczących kierunków rozwoju sektora MSP w Polsce w aspekcie...
Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z...
Książka przybliża rozwój i istotę e-administracji, a także w sposób dostępny omawia możliwości wykorzystania Internetu jako środka komunikacji obywateli i przedsiębiorców z instytucjami...
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz obszerniejszą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do...
Ponieważ z Internetu korzystają miliardy osób, mamy współcześnie możliwość śledzenia siły wpływu nawet nad wyraz drobnych czynników, których normalnie nie dałoby się zobaczyć – z racji zbyt...