To, że jakaś aplikacja istnieje i działa nie oznacza, iż ludzie od razu będą jej używać. Ważna jest praktyczność! Większość programistów aplikacji mobilnych staje się do pewnego stopnia...
Problematyka stanowiąca przedmiot rozważań zawartych w książce jest nad wyraz aktualna i wyjątkowo skomplikowana, a jej znaczenie będzie systematycznie rosło w warunkach gospodarki rynkowej i stale...
Celem niniejszej książki jest nie tylko wyróznionie możliwości wykorzystania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (najczęściej w obszarze bankowości...
Wiek XXI to bez wątpienia era wiedzy, w której nastąpiło radykalne przewartościowanie hierarchii zasobów wytwarzających wartość przedsiębiorstwa. Klasyczne zasoby takie jak: ziemia, praca czy...
Książka „znikome i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku" traktuje o najistotniejszych kwestiach dotyczących kierunków rozwoju sektora MSP w Polsce w aspekcie...
Książka Public relations w bankach wirtualnych to prekursorska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z...
Książka przybliża rozwój i istotę e-administracji oraz w sposób przystępny omawia możliwości zastosowania Internetu jako środka komunikacji obywateli i przedsiębiorców z instytucjami publicznymi.W...
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz pokaźniejszą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do...
Internet - to słowo jest dzisiaj na ustach wszystkich. Ogólnoświatowa pajęczyna w niedalekiej przyszłości obejmie prawie wszystkie dziedziny naszego życia. Czy jesteś na to przygotowany? Książka Ci...