Problematyka stanowiąca przedmiot rozważań zawartych w książce jest wyjątkowo aktualna i niezwykle nieprzystępna, a jej znaczenie będzie systematycznie rosło w warunkach gospodarki rynkowej i stale...
Celem niniejszej książki jest nie tylko wyznaczonie możliwości zastosowania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (zwykle w obszarze bankowości detalicznej),z...
Wiek XXI to z całą pewnością era wiedzy, w której nastąpiło radykalne przewartościowanie hierarchii zasobów wytwarzających wartość przedsiębiorstwa. Tradycyjne zasoby takie jak: ziemia, praca czy...
stanowczym celem niniejszego opracowania jest przeprowadzenie dyskusji nad problematyką twórczości organizacyjnej i możliwościach komputerowego jej wspomagania. Dyskusja ta została przeprowadzona...
Książka „nieznaczne i przeciętne przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku" traktuje o najmocniejszych kwestiach dotyczących kierunków rozwoju sektora MSP w Polsce w aspekcie...
Książka Public relations w bankach wirtualnych to prekursorska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z...
Książka przybliża rozwój i istotę e-administracji i w sposób dostępny omawia możliwości zastosowania Internetu jako środka komunikacji obywateli i przedsiębiorców z instytucjami publicznymi.W...
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz pokaźniejszą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do...
"Dzięki precyzyjnemu doborowi cytatów, fotografii i wypowiedzi, książka „Fotograficy o fotografii” ujawnia to, co zdaniem mistrzów jest najważniejsze. Dzięki pouczającym komentarzom...