Responsywne strony internetowe to podstawa współczesnego podejścia do projektowania. Korzystając wyłącznie z języka HTML oraz arkuszy stylów, każdy składnik należy opisać osobno. Dzięki tej książce...
Problematyka stanowiąca przedmiot rozważań zawartych w książce jest szczególnie aktualna i wyjątkowo trudna, a jej znaczenie będzie systematycznie rosło w warunkach gospodarki rynkowej i stale...
Celem niniejszej książki jest nie tylko wskazanie możliwości zastosowania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (typowo w obszarze bankowości detalicznej),przede...
Wiek XXI to bez dwóch zdań era wiedzy, w której nastąpiło radykalne przewartościowanie hierarchii zasobów wytwarzających wartość przedsiębiorstwa. Konwencjonalne zasoby takie jak: ziemia, praca czy...
Książka „znikome i przeciętne przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technice XXI wieku" traktuje o najszczególniejszych kwestiach dotyczących kierunków rozwoju sektora MSP w Polsce w aspekcie...
Książka Public relations w bankach wirtualnych to prekursorska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z...
Książka przybliża rozwój i istotę e-administracji, a także w sposób dostępny omawia możliwości użycia Internetu jako środka komunikacji obywateli i przedsiębiorców z instytucjami publicznymi.W...
Szczera, bezpretensjonalna autobiografia jednego z najwybitniejszych fotografów opowiedziana Małgorzacie Purzyńskiej nie pozwala uwierzyć w wyznanie: Nie jestem literatem, by opisywać świat...
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do...