"Podręcznik „Informatyka na czasie 3” do zakresu zwiększonego mieści treści dotyczące algorytmiki, programowania w języku C++ i tworzenia fraktali w języku JavaScript oraz baz...
Podręcznik „Informatyka na czasie 2" do zakresu powiększonego posiada wiedzę dotyczącą najróżniejszych problemów algorytmicznych i programowania rozwiązań w języku C++.upraszcza naukę...
Informatyka na czasie 3, zakres podstawowy" to aktualny i przychylny dla ucznia podręcznik rozwijający umiejętności z zakresu programowania w językach C++ i Python, a także robotyki,...
Informatyka. Szkoła podstawowa. Klasa 5. Podręcznik. Nowa edycja 2020-2022Podręcznik Informatyka do klasy 5 wchodzi w skład postępowej linii do nauki informatyki w szkole podstawowej. Zgodny jest w...
Informatyka 1. Liceum i technikum. Podręcznik. Nowa edycja 2022-2024 Podręcznik do informatyki dla uczniów liceum i technikum już od pierwszej klasy skłania do samodzielnego szukania rozwiązań i...
„Informatyka" do klasy 3, przystępna także jako aplikacja online, zapewnia najwyższy poziom nauczania i całkowitą realizację zapisów podstawy programowej. Zadania i filmy instruktażowe pomagają...
Tworzenie baz danych i administrowanie bazami danych to podręcznik do kształcenia w zawodzie technik informatyk. O posiada zagadnienia opisane w podstawie programowej jako E.14.2. O Został...
„Informatyka" do klasy 1 zapewnia najwyższy poziom nauczania i pełną realizację zapisów nowej podstawy programowej. Ćwiczenia wraz z płytą rozwijają kreatywne myślenie, uczą rozwiązywania...
Informatyka na czasie 1. Podręcznik. Zakres podstawowy pomaga pogłębić wiedzę na temat nowych oraz sieci komputerowych. Rozwija umiejętności użyteczne z zakresu m.in. Edytora tekstu i arkusza...
Podręcznik do klasy 8 został zaktualizowany pod względem wersji użytkowanych aplikacji, a także prezentowanych treści. Zagadnienia przedstawiono w pięciu rozdziałach: Lekcje z HTML-em, Lekcje z...
PRZEKŁAD - Krzysztof Abriszewski, Paweł Gąska, Adrian Zabielski REDAKCJA NAUKOWA, a także NAUKOWE OPRACOWANIE PRZEKŁADU - Krzysztof Abriszewski i Paweł Gąska Gry wideo są modelowymi mediami...
Monografia "Od semiotyki do konsumpcjonizmu. O potrzebie wartościowania fotografii" podejmuje mnóstwo wątków związanych z fotografią i fotografowaniem oraz z praktyką i krytyką komunikacji...