W krainie Talamh nastoletni wojownik imieniem Keegan wyłania się z głębin jeziora, dzierżąc miecz – symbol władzy i odpowiedzialności za bezpieczeństwo doliny Fey. W innym świecie, znanym jako...
Barliona – wirtualny świat rozrywki stworzony dzięki najnowocześniejszym technologiom, z pełną imersją i niesamowitymi doznaniami. Gwarantem waluty w grze jest rząd, co przyciąga całe rzesze...
Świeca na wietrze Był sobie raz na za każdym razem król to jedna z najpiękniejszych i najzabawniejszych powieści fantasty, jakie kiedykolwiek napisano. Oryginalne, dowcipne, a typowo świeże...
Solaris 2006, ISBN: 83-89951-63-0, 125x195, 478 s., oprawa miękka Drugi tom rewelacyjnej opowieści o Czterech Krainach, wybuchowej mieszanki powieści science fiction, fantasy i grozy. Krytycy...
Porucznik Cora Harper zaciągnęła się do armii Przymierza, aby rozwinąć i wzmocnić swoje nieszablonowe talenty biotyczne. Otrzymuje przydział do Córek Talein, oddziału komandosów asari, gdzie staje...
Cyberpunk z antypodów.Ostatni tom trylogii o Parrish Plessis.Viva to miejski moloch przyszłości. Otoczona slumsami enklawa bogaczy..Tym światem rządzą media - wszędobylskie i konkurujace ze sobą...
Ta powieść to obszerny finał historii zapoczątkowanej "Rapsodią Miasta Półksiężyca".Jej akcja początkuje się w, znanym z poprzedniej książki, Mieście Półksiężyca, mieście-enklawie,...
Minęło dużo lat od chwili, gdy klątwa Tułacza została zdjęta z Egerta Solla. Świat się zmienił, lecz magowie jak dawniej oczekują z lękiem nadejścia Trzeciej Siły. Złoty Amulet pokrywa się rdzą....