Wyobraź sobie niewielkie, nierentowne stoisko rybne. Czy potrafiłbyś zmienić taką producenta w modelową organizację, która stanie się wzorem dla korporacji z całego świata? Czy zdołałbyś...
Większość książek zajmuje się tym, co trzeba zrobić, aby odnieść sukces. Ta mówi nie tylko o tym, co trzeba zrobić, lecz też jak to zrobić. Tom Hopkins prezentuje konkretne, użyteczne kroki....
Udzielanie danych zwrotnej – takie proste, iż aż nieprzystępne! Możemy nie zdawać sobie z tego sprawy, ale udzielamy go… każdego dnia i to wielokrotnie, nie zdając sobie z tego sprawy. Komentarze,...
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, iż niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie...
Jak to realne, iż napisana poprzez fizyka książka na temat przemian fazowych stała się bestsellerem polecanym poprzez „Wall Street Journal" i zachwalanym jako biznesowa lektura obowiązkowa...
świeże podejście do zarządzania, budowania zespołów i wytwarzania wartości przez firmy. Jednym z typowych komponentów nowego świata, opartego na danych, wiedzy i kapitale niematerialnym, jest nowy...
Niezależnie od posiadanych przez ciebie zdolności, inteligencji czy doświadczenia 85 procent twoich szans na odniesienie sukcesu zależy wyłącznie od umiejętności zjednywania sobie ludzi i...
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się...
Jeśli chcesz być sprawnym liderem, musisz się zmieniać. Nie możesz być wciąż taki sam, nie możesz równie myśleć i działać, jeśli liczysz na sukces w świecie, który nie pozostaje taki sam. Chcąc...
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się...
Co w istocie kryje się pod nazwą metawersum? Jak wyjaśnia w niniejszej książce Matthew Ball – pionier, teoretyk i inwestor kapitału wysokiego ryzyka – metawersum ma postać trwałej i wzajemnie...
mało jest przekonań destrukcyjnych i jednakowo powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się równocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które...
niewiele jest przekonań krzywdzących i jednakowo powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe,...
Wszyscy codziennie opowiadamy historie Robimy to podczas prezentacji biznesowej, wygłaszając mowę w trakcie ważnej uroczystości czy podczas randki. Opowieść to nieprzeciętny sposób na to, żeby w...
Światowy bestseller Ponad 1,5 miliona sprzedanych egzemplarzy! Zjedz tę żabę! Wszystko, cokolwiek łączy się z planem, ustaleniem priorytetu i organizacją pracy, sprowadza się do tych trzech słów. -...
Pracujesz z ludźmi? Jesteś coachem, trenerem, liderem, doradcą, nauczycielem, terapeutą? Szukasz inspiracji i efektywnych sposobów pracy z innymi? Coaching grupowy to metoda, która pozwala wspierać...
Kenneth Cukier, Viktor Mayer-Schönberger i Francis de Véricourt pokazują, dlaczego myślenie kontekstowe i modele mentalne to nasz główny atut w czasach sztucznej inteligencji. A także jak możemy...
Były negocjator FBI zdradza techniki negocjacji, które sprawdzają się choćby w najtrudniejszych sytuacjach! Chris Voss wielokrotnie stawał twarzą w twarz z przestępcami, którzy wzięli zakładników....
Edukacja finansowa dla wszystkich Ta książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy....
Edukacja finansowa dla wszystkich Ta książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy....
Jeżeli chcesz wyodrębnić się na rynku, Ci trzeba strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, lecz twoi konsumenci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują...
BIZNES / ZARZĄDZANIE Kluczowym wyzwaniem każdej producenta lub organizacji jest stworzenie strategii oraz jej implementacja. Dlatego liderzy powinni posiadać jasny wzór, co jest korzystną, a co złą...
Książka składa się z trzech części: HEALTHY, WEALTHY, and WISE czyli zdrowy, bogaty i mądry, od wierszyka Beniamina Franklina: „Early to bed and early to rise, makes a man healthy, wealthy, and...
producenta (niewiele znaczące i wielkie) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na mnóstwo najróżniejszych sposobów. Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący...