skutecznOŚCI MOŻNA SIĘ NAUCZYĆ Nie chodzi o to, by robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób. Chodzi głównie o to, żeby robić właściwe rzeczy. - Peter F. Drucker Rozwój własny sprawnego menedżera...
Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających drobne firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technologicznej w firmie, może z...
Publikacja omawia, jak liczyć terminy kadrowe od 1 stycznia 2017 r. Po zmianach wprowadzonych w przepisach Kodeksu pracy i Kodeksu cywilnego. W wyniku tych zmian obowiązują świeże terminy dotyczące...
świeże podejście do zarządzania, budowania zespołów i wytwarzania wartości poprzez marki. Jednym z typowych składników nowego świata, opartego na danych, wiedzy i kapitale niematerialnym, jest nowy...
Niezależnie od posiadanych przez ciebie zdolności, inteligencji czy doświadczenia 85 procent twoich szans na odniesienie sukcesu zależy wyłącznie od umiejętności zjednywania sobie ludzi i...
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się...
Jeśli chcesz być skutecznym liderem, musisz się zmieniać. Nie możesz być wciąż taki sam, nie możesz równie myśleć i działać, jeśli liczysz na sukces w świecie, który nie pozostaje taki sam. Chcąc...
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich Ci potrzeba od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać...
niewiele jest przekonań zgubnych i jednakowo powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się równocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które...
Co w istocie kryje się pod nazwą metawersum? Jak wyjaśnia w niniejszej książce Matthew Ball – pionier, teoretyk i inwestor kapitału wysokiego ryzyka – metawersum ma postać trwałej i wzajemnie...
niedużo jest przekonań szkodliwych i jednakowo powszechnych we współczesnym biznesie jak to, iż nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które...
Wszyscy codziennie opowiadamy historie Robimy to podczas prezentacji biznesowej, wygłaszając mowę w trakcie ważnej uroczystości czy podczas randki. Opowieść to wyśmienity sposób na to, żeby w...
Pracujesz z ludźmi? Jesteś coachem, trenerem, liderem, doradcą, nauczycielem, terapeutą? Szukasz inspiracji i efektywnych sposobów pracy z innymi? Coaching grupowy to metoda, która pozwala wspierać...
Kenneth Cukier, Viktor Mayer-Schönberger i Francis de Véricourt pokazują, dlaczego myślenie kontekstowe i modele mentalne to nasz główny atut w czasach sztucznej inteligencji. A także jak możemy...
Edukacja finansowa dla wszystkich Ta książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy....
Jeżeli chcesz wyznaczyć się na rynku, Ci trzeba strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, lecz twoi konsumenci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują...
Były negocjator FBI zdradza techniki negocjacji, które sprawdzają się choćby w najtrudniejszych sytuacjach! Chris Voss wielokrotnie stawał twarzą w twarz z przestępcami, którzy wzięli zakładników....
Edukacja finansowa dla wszystkich Ta książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy....
BIZNES / ZARZĄDZANIE Kluczowym wyzwaniem każdej marki albo organizacji jest stworzenie strategii i jej implementacja. Dlatego liderzy powinni mieć jasny wzór, co jest prawidłową, a co złą...
Światowy bestseller Ponad 1,5 miliona sprzedanych egzemplarzy! Zjedz tę żabę! Wszystko, cokolwiek wiąże się z planem, ustaleniem priorytetu i organizacją pracy, sprowadza się do tych trzech słów. -...
marki (nieduże i duże) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na dużo najróżniejszych sposobów. Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora...
Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora kosmicznego chwali się podczas konferencji swojemu rosyjskiemu koledze, iż NASA wydała miliony dolarów na wynalezienie pióra,...
Książka składa się z trzech części: HEALTHY, WEALTHY, and WISE czyli zdrowy, bogaty i mądry, od wierszyka Beniamina Franklina: „Early to bed and early to rise, makes a man healthy, wealthy, and...
Pierwsza książka w kolekcji „Twoja producent widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy i metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter...