skutecznOŚCI MOŻNA SIĘ NAUCZYĆ Nie chodzi o to, żeby robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób. Chodzi w głównej mierze o to, by robić właściwe rzeczy. - Peter F. Drucker Rozwój własny sprawnego...
Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających niepokaźne marki. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z...
The issue of health constitutes a crucial składnik of reflections over both human condition and contemporary world. It significantly embraces the axiological spheres of meanings, with regard to...
świeże podejście do zarządzania, budowania zespołów i wytwarzania wartości poprzez marki. Jednym z specyficznych elementów nowego świata, opartego na informacji, wiedzy i kapitale niematerialnym,...
Niezależnie od posiadanych przez ciebie zdolności, inteligencji czy doświadczenia 85 procent twoich szans na odniesienie sukcesu zależy wyłącznie od umiejętności zjednywania sobie ludzi i...
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się...
Jeśli chcesz być efektywnym liderem, musisz się zmieniać. Nie możesz być wciąż taki sam, nie możesz jednakowo myśleć i działać, jeśli liczysz na sukces w świecie, który nie pozostaje taki sam....
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się...
niewiele jest przekonań destrukcyjnych i jednakowo powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się równocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe,...
Co w istocie kryje się pod nazwą metawersum? Jak wyjaśnia w niniejszej książce Matthew Ball – pionier, teoretyk i inwestor kapitału wysokiego ryzyka – metawersum ma postać trwałej i wzajemnie...
mało jest przekonań zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, iż nie da się równocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje...
Wszyscy codziennie opowiadamy historie Robimy to podczas prezentacji biznesowej, wygłaszając mowę podczas ważnej uroczystości czy podczas randki. Opowieść to genialny sposób na to, żeby w zwięzły...
Pracujesz z ludźmi? Jesteś coachem, trenerem, liderem, doradcą, nauczycielem, terapeutą? Szukasz inspiracji i wydajnych sposobów pracy z innymi? Coaching grupowy to metoda, która pozwala wspierać...
Kenneth Cukier, Viktor Mayer-Schönberger i Francis de Véricourt pokazują, dlaczego myślenie kontekstowe i modele mentalne to nasz główny atut w czasach sztucznej inteligencji. A także jak możemy...
Edukacja finansowa dla wszelkich Ta książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy....
Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi konsumenci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują...
Były negocjator FBI zdradza techniki negocjacji, które sprawdzają się choćby w najtrudniejszych sytuacjach! Chris Voss wielokrotnie stawał twarzą w twarz z przestępcami, którzy wzięli zakładników....
Edukacja finansowa dla wszelkich Ta książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy....
BIZNES / ZARZĄDZANIE Kluczowym wyzwaniem każdej marki lub organizacji jest stworzenie strategii oraz jej implementacja. Dlatego liderzy powinni posiadać jasny wzór, co jest dobrą, a co złą...
Światowy bestseller Ponad 1,5 miliona sprzedanych egzemplarzy! Zjedz tę żabę! Wszystko, cokolwiek zespala się z planem, ustaleniem priorytetu i organizacją pracy, sprowadza się do tych trzech słów....
producenta (nieduże i wielkie) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na sporo różnorodnych sposobów. Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora...
Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora kosmicznego chwali się podczas konferencji swojemu rosyjskiemu koledze, iż NASA wydała miliony dolarów na wynalezienie pióra,...
Książka składa się z trzech części: HEALTHY, WEALTHY, and WISE czyli zdrowy, bogaty i mądry, od wierszyka Beniamina Franklina: „Early to bed and early to rise, makes a man healthy, wealthy, and...
Pierwsza książka w linii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy i metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na...