świeże podejście do zarządzania, budowania zespołów i wytwarzania wartości przez producenta. Jednym z charakterystycznych komponentów nowego świata, opartego na informacji, wiedzy i kapitale...
Niezależnie od posiadanych poprzez ciebie zdolności, inteligencji czy doświadczenia 85 procent twoich szans na odniesienie sukcesu zależy wyłącznie od umiejętności zjednywania sobie ludzi i...
Jeśli chcesz być skutecznym liderem, musisz się zmieniać. Nie możesz być wciąż taki sam, nie możesz równie myśleć i działać, jeśli liczysz na sukces w świecie, który nie pozostaje taki sam. Chcąc...
niewiele jest przekonań szkodliwych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, iż nie da się równocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które...
Co w istocie kryje się pod nazwą metawersum? Jak wyjaśnia w niniejszej książce Matthew Ball – pionier, teoretyk i inwestor kapitału wysokiego ryzyka – metawersum ma postać trwałej i wzajemnie...
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich Ci potrzeba od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać...
Wszyscy codziennie opowiadamy historie Robimy to podczas prezentacji biznesowej, wygłaszając mowę podczas ważnej uroczystości czy w trakcie randki. Opowieść to idealny sposób na to, aby w zwięzły...
Pracujesz z ludźmi? Jesteś coachem, trenerem, liderem, doradcą, nauczycielem, terapeutą? Szukasz inspiracji i efektywnych sposobów pracy z innymi? Coaching grupowy to metoda, która pozwala wspierać...
Kenneth Cukier, Viktor Mayer-Schönberger i Francis de Véricourt pokazują, dlaczego myślenie kontekstowe i modele mentalne to nasz główny atut w czasach sztucznej inteligencji. A także jak możemy...
Jeżeli chcesz wyszczególnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, lecz twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni...
Edukacja finansowa dla wszystkich Ta książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy....
BIZNES / ZARZĄDZANIE Kluczowym wyzwaniem każdej firmy albo organizacji jest stworzenie strategii oraz jej implementacja. Dlatego liderzy powinni mieć jasny wzór, co jest prawidłową, a co złą...
Książka składa się z trzech części: HEALTHY, WEALTHY, and WISE czyli zdrowy, bogaty i mądry, od wierszyka Beniamina Franklina: „Early to bed and early to rise, makes a man healthy, wealthy, and...
marki (niewielkie i pokaźne) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na niemało rozmaitych sposobów. Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora...
Światowy bestseller Ponad 1,5 miliona sprzedanych egzemplarzy! Zjedz tę żabę! Wszystko, cokolwiek łączy się z planem, ustaleniem priorytetu i organizacją pracy, sprowadza się do tych trzech słów. -...
Pierwsza książka w linii „Twoja marka widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy, a także metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter...
"producent osobista to aktualnie ważny generujący zaufanie, rozpoznawalność i reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy...
W świecie nieustających zmian i bezprecedensowych wyzwań potrzeba firm śmiałych i odpornych na przeciwności losu. Niestety większość organizacji jest przeciążona z powodu biurokracji, a przez to...
Jaki jest cel twojej pracy, twojego życia, relacji, przywództwa? W jakim celu robisz to, co robisz? Ben Renshaw, myśliciel przywództwa, mówca, trener i autor ośmiu książek, w tym LEAD! i...
Przeczytaj tę książkę, ponieważ znajdziesz w niej narzędzia, dzięki którym przebijesz się ze swym biznesem! - Gary Vaynerchuk, przedsiębiorca, prelegent, autor bestsellera Przebij się! Ta książka...
Tytuł Język modernizmu. Prologomena historyczno-literackie Autor Ryszard Nycz Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika ISBN 978-83-231-3072-7 Rok wydania 2013...
Jak przygotować wystąpienie, które trafi do serc i umysłów odbiorców i co ważne zostanie zrozumiane i zapamiętane? Jak sobie poradzić ze stresem? Na co zwrócić uwagę w trakcie przygotowywania? Jak...
Cyberatak to teraz jedno z poważniejszych zagrożeń dla biznesu, a przygotowanie marki do ataku hakerów, który nieuchronnie nastąpi, to jedno z największych wyzwań dla kadry zarządzającej.Mimo że o...
CODZIENNE PRAKTYKI SPRZYJAJĄCE REALIZACJI CELÓW Legendarny mówca i autor Zig Ziglar uświadamia nam, iż nie sposób zrealizować celu, którego się nie ma. Każdy może być lepszy, każdy może posiadać i...