świeże podejście do zarządzania, budowania zespołów i wytwarzania wartości poprzez firmy. Jednym z typowych części nowego świata, opartego na danych, wiedzy i kapitale niematerialnym, jest nowy...
Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od prawidłowych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy -...
Niezależnie od posiadanych poprzez ciebie zdolności, inteligencji czy doświadczenia 85 procent twoich szans na odniesienie sukcesu zależy wyłącznie od umiejętności zjednywania sobie ludzi i...
W lipcu 1994 roku trzydziestoletni Jeff Bezos założył księgarnię internetową. Nazwał ją Amazon.com, zainspirowany jedną z najpotężniejszych rzek świata. Chciał zgromadzić w jednym miejscu miliony...
Jeśli chcesz być skutecznym liderem, musisz się zmieniać. Nie możesz być wciąż taki sam, nie możesz tak samo myśleć i działać, jeśli liczysz na sukces w świecie, który nie pozostaje taki sam. Chcąc...
Masz problem? Rozpraw się z nim - raz a korzystnie! Oto książka, która nauczy Cię efektywnego rozwiązywania problemów. Mamy na myśli szeroko rozumiane problemy, jakie występują w procesach...
niedużo jest przekonań destrukcyjnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, iż nie da się równocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które...
Pewny (siebie) menedżer w niepewnych (czegokolwiek) czasach Oto przewodnik asygnowany dla liderów i menedżerów, którzy szukają recept na to, jak stwarzać autentyczne relacje w swojej organizacji w...
Co w istocie kryje się pod nazwą metawersum? Jak wyjaśnia w niniejszej książce Matthew Ball – pionier, teoretyk i inwestor kapitału wysokiego ryzyka – metawersum ma postać trwałej i wzajemnie...
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich Ci trzeba od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać...
Wszyscy codziennie opowiadamy historie Robimy to w trakcie prezentacji biznesowej, wygłaszając mowę podczas ważnej uroczystości czy podczas randki. Opowieść to rewelacyjny sposób na to, aby w...
By poczuć radość w poniedziałkowy poranek... Wyobraź sobie producenta wolną od krzyku, konfliktów, wzajemnego punktowania i obgadywania za plecami. Wyobraź sobie środowisko pracy bez kompleksów,...
VUCA menedżerze! Witaj w nowej, niepewnej rzeczywistości. Witaj, zanurz się w niej i nie utoń. Co więcej - pływaj wydajnie i kieruj innymi tak, żeby i oni nie utonęli - ani Twoi pracownicy, ani...
Stwórz samoczynną maszynę marketingową! dopasowanie artykułu do rynku, czyli co jest konieczne Twoim klientomstosowny wybór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikatOdkrywanie zalet...
Marketing to sztuka wyboru... Właściwych rozwiązań na drodze do budowania firmy.Chcesz, żeby Twoja firma była znaczna? Chcesz,klienci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić -...
Pracujesz z ludźmi? Jesteś coachem, trenerem, liderem, doradcą, nauczycielem, terapeutą? Szukasz inspiracji i skutecznych sposobów pracy z innymi? Coaching grupowy to metoda, która pozwala wspierać...
Dogadaj się najpierw ze sobą, potem z innymi ludźmi i wreszcie odzyskaj święty spokój. Szczęście. Stabilność. Spójność. Uśmiech na twarzy, spokój w głowie, radość w duszy. Słowem: spełnienie, do...
Jeśli nie masz własnych marzeń, przez całe życie będziesz pracować nad spełnianiem cudzych! Termin jednorożec w odniesieniu do innowacyjnych, wartych co najmniej miliard dolarów startupów...
Sztuka poskramiania finansów. Bez zadęcia, bez pouczania i bez branżowego żargonu. Oto, jak powstało pierwsze wydanie tej poręcznej książki, dającej tym menedżerom i liderom, którzy nie mają na co...
BY BYĆ wydajnYM ZAWODOWO I SZCZĘŚLIWYM OSOBIŚCIE, Ci trzeba prawidłowych nawyków - świadomie zaplanowanych, a następnie wdrożonych sposobów działania, dzięki którym ekspresowo osiągniesz...
Spraw, żeby ludzie:w pełni Ci ufaliwierzyli Twoim opiniom i decyzjomchcieli za Tobą podążać Prawdziwy lider, czyli jaki? Co czyni znacznych przywódców inspirującymi? Z jakiego powodu jednych...
Kenneth Cukier, Viktor Mayer-Schönberger i Francis de Véricourt pokazują, dlaczego myślenie kontekstowe i modele mentalne to nasz główny atut w czasach sztucznej inteligencji. A także jak możemy...
Nie malujmy trawy na zielono - Przeczytaj wywiad z Autorką! " Autentyczny employer branding, na który stać Cię już dziś marki inwestują potężne środki w reklamę i marketing, lecz z jakiegoś...
Jeżeli chcesz wyodrębnić się na rynku, Ci potrzeba strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, lecz twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują...