Porównaj zanim kupisz

Biznes, ekonomia 22 produkty Producent: Słowa i Myśli Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Branding krótkie wprowadzenie 29

$450.99 $ 800
Książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to konkretna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe producenta są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor...

Słowa i myśli 15,5 kilometra do granicy

$450.99 $ 800
Ta książka to droga do rozwoju zdolności koniecznych do pracy na rynku międzynarodowego konsultingu. 15,5 kilometra do granicy to wspaniała książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata albo...

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Analiza oszczędności sektorów instytucjonalnych na podstawie macierzy rachunkowości społecznej - trębska joanna - książka

$450.99 $ 800
Monografia stanowi podsumowanie wieloletnich badań autorki nad funkcjonowaniem systemów gospodarczych. Zawarte w niej analizy teoretyczne i empiryczne dotyczą określenia roli oszczędności w...

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Projekty offshoringowe w usługach biznesowych

$450.99 $ 800
Rosnąca pozycja usług we współczesnej gospodarce jest faktem bezspornym. Mamy do czynienia z procesem serwicyzacji gospodarek. Wzrasta więc udział usług w rozumieniu trójsektorowego podziału i...

Dożywotnie więzienie na wokandzie trybunału strasburskiego marki Wydawnictwa uniwersytetu warszawskiego

$450.99 $ 800
Kara dożywotniego pozbawienia wolności jest karą unikatową w odniesieniu równocześnie do jej rozmiaru, jak i reżimu realizowania. Nakłada na system więzienny bezterminowy obowiązek oddziaływania –...

Wydawnictwa uniwersytetu warszawskiego Anatomia przywództwa charyzmatycznego

$450.99 $ 800
Monografia jednej z 25 najmocniej wpływowych (według „Wall Street Journal”) pań Europy zawiera analizę czynników sprawczych przywództwa i źródeł społecznej percepcji charyzmy przywódcy. Autorka...

modele w ekonomii. księga jubileuszowa..

$450.99 $ 800
Publikacja prezentuje wykorzystanie modeli w różnych dziedzinach szeroko rozumianej ekonomii. Część tekstów ma charakter przeglądowy i dotyczy ewolucji takiego podejścia, na przykład do...

Wydawnictwa uniwersytetu warszawskiego Zmierzyć i zrozumieć przestępczość

$450.99 $ 800
Księga jubileuszowa przygotowana poprzez Katedrę Kryminologii i Polityki Kryminalnej dla dr hab. Prof. UW Beaty Gruszczyńskiej, świetnego kryminologa i specjalisty z zakresu polityki kryminalnej....

kapitał regionalny a zarządzanie innowacyjnym rozwojem regionu

$450.99 $ 800
"Ze względu na nieprzerwanie rosnące tempo zmian, determinowane wprowadzaniem najnowocześniejszych rozwiązań we wszelkich obszarach gospodarki, a także zmieniające się uwarunkowania...

Polityka wynagradzania osób zarządzających w bankach - wyprzedaż do 90% marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

$450.99 $ 800
Nieefektywna polityka wynagradzania naczelnej kadry kierowniczej w instytucjach sektora usług finansowych uwielbiana została za jedną z przyczyn ostatniego kryzysu finansowego. Polityka wynagrodzeń...

Metody pomiaru i determinant jakości informacji...

$450.99 $ 800
Głównym celem monografii jest zdefiniowanie i kompleksowe zbadanie zagadnienia jakości danych w raportach obowiązkowych i dobrowolnych sporządzanych przez spółki giełdowe. Przedstawiono w niej...

Determinanty wzrostu przedsiębiorstw na rynku... marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

$450.99 $ 800
Determinanty wzrostu przedsiębiorstw na rynku kapitałowym są związane z procesem będącym istotą rynku kapitałowego, jakim obok alokacji kapitału jest jego wycena. W prezentowanej książce zbadano...

Terytorialne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw

$450.99 $ 800
Przyjęcie terytorialnego paradygmatu rozwoju za podstawę analiz procesów rozwojowych stawia w nowym świetle pytanie o współczesne uwarunkowania dla funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw....

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Funkcjonowanie pracowników w sytuacji zmiany

$450.99 $ 800
Jak pokazują badania Europejskiego Centrum Rozwoju Kształcenia Zawodowego (CEDEFOP), po przeanalizowaniu 70 min internetowych ofert pracy zamieszczonych we wszystkich państwach członkowskich Unii...

Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

$450.99 $ 800
W książce zidentyfikowano czynniki determinujące poszanowanie standardów etycznych, a następnie przeanalizowano różnice w sposobie postrzegania tych uwarunkowań poprzez obecnych i przyszłych...

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mbanku

$450.99 $ 800
Sferą szczególnie wpływającą na decyzje konsumentów są działania marketingowe wykorzystujące takie instrumenty, jak reklamy i grywalizacja, których podstawowym celem jest dotarcie do klienta z...

Koncepcje i tendencje rozwoju zawodu specjalisty rachunkowości zarządczej marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

$450.99 $ 800
W warunkach globalnej gospodarki rachunkowość zarządcza, kreująca dane niezbędne do podejmowania decyzji strategicznych, a także operacyjnego zarządzania przedsiębiorstwem, nabiera coraz...

Ład akademicki w uniwersytecie korporacyjnym

$450.99 $ 800
Reformy systemów szkolnictwa wyższego w Polsce i innych krajach zmieniają logikę funkcjonowania instytucji akademickich. Można wyszczególnić trzy filary tych zmian, upodabniających w powszechnym...

Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk

$450.99 $ 800
Nietuzinkowy przewodnik po korzystnych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od konwencjonalnie pojmowanej reklamy przez popularne ostatnio social media po...

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Rodzina i praca w warunkach kryzysu

$450.99 $ 800
Oddawana do rąk Czytelników publikacja stanowi wyraz tych zainteresowań naukowych, które odpowiadają na potrzebę poznania i wyjaśniania funkcjonowania człowieka w sferze rodzinnej i zawodowej w...

Neuromarketing w Internecie

$450.99 $ 800
Granica wchodzenia poprzez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem...

Opowieści w marketingu marki Słowa i myśli

$450.99 $ 800
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić,konsumenci chcieli podążać za naszą marką i...
new
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x