Książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to konkretna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe producenta są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor...
Ta książka to droga do rozwoju zdolności koniecznych do pracy na rynku międzynarodowego konsultingu. 15,5 kilometra do granicy to wspaniała książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata albo...
Monografia stanowi podsumowanie wieloletnich badań autorki nad funkcjonowaniem systemów gospodarczych. Zawarte w niej analizy teoretyczne i empiryczne dotyczą określenia roli oszczędności w...
Rosnąca pozycja usług we współczesnej gospodarce jest faktem bezspornym. Mamy do czynienia z procesem serwicyzacji gospodarek. Wzrasta więc udział usług w rozumieniu trójsektorowego podziału i...
Kara dożywotniego pozbawienia wolności jest karą unikatową w odniesieniu równocześnie do jej rozmiaru, jak i reżimu realizowania. Nakłada na system więzienny bezterminowy obowiązek oddziaływania –...
Monografia jednej z 25 najmocniej wpływowych (według „Wall Street Journal”) pań Europy zawiera analizę czynników sprawczych przywództwa i źródeł społecznej percepcji charyzmy przywódcy. Autorka...
Publikacja prezentuje wykorzystanie modeli w różnych dziedzinach szeroko rozumianej ekonomii. Część tekstów ma charakter przeglądowy i dotyczy ewolucji takiego podejścia, na przykład do...
Księga jubileuszowa przygotowana poprzez Katedrę Kryminologii i Polityki Kryminalnej dla dr hab. Prof. UW Beaty Gruszczyńskiej, świetnego kryminologa i specjalisty z zakresu polityki kryminalnej....
"Ze względu na nieprzerwanie rosnące tempo zmian, determinowane wprowadzaniem najnowocześniejszych rozwiązań we wszelkich obszarach gospodarki, a także zmieniające się uwarunkowania...
Nieefektywna polityka wynagradzania naczelnej kadry kierowniczej w instytucjach sektora usług finansowych uwielbiana została za jedną z przyczyn ostatniego kryzysu finansowego. Polityka wynagrodzeń...
Głównym celem monografii jest zdefiniowanie i kompleksowe zbadanie zagadnienia jakości danych w raportach obowiązkowych i dobrowolnych sporządzanych przez spółki giełdowe. Przedstawiono w niej...
Determinanty wzrostu przedsiębiorstw na rynku kapitałowym są związane z procesem będącym istotą rynku kapitałowego, jakim obok alokacji kapitału jest jego wycena. W prezentowanej książce zbadano...
Przyjęcie terytorialnego paradygmatu rozwoju za podstawę analiz procesów rozwojowych stawia w nowym świetle pytanie o współczesne uwarunkowania dla funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw....
Jak pokazują badania Europejskiego Centrum Rozwoju Kształcenia Zawodowego (CEDEFOP), po przeanalizowaniu 70 min internetowych ofert pracy zamieszczonych we wszystkich państwach członkowskich Unii...
W książce zidentyfikowano czynniki determinujące poszanowanie standardów etycznych, a następnie przeanalizowano różnice w sposobie postrzegania tych uwarunkowań poprzez obecnych i przyszłych...
Sferą szczególnie wpływającą na decyzje konsumentów są działania marketingowe wykorzystujące takie instrumenty, jak reklamy i grywalizacja, których podstawowym celem jest dotarcie do klienta z...
W warunkach globalnej gospodarki rachunkowość zarządcza, kreująca dane niezbędne do podejmowania decyzji strategicznych, a także operacyjnego zarządzania przedsiębiorstwem, nabiera coraz...
Reformy systemów szkolnictwa wyższego w Polsce i innych krajach zmieniają logikę funkcjonowania instytucji akademickich. Można wyszczególnić trzy filary tych zmian, upodabniających w powszechnym...
Nietuzinkowy przewodnik po korzystnych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od konwencjonalnie pojmowanej reklamy przez popularne ostatnio social media po...
Oddawana do rąk Czytelników publikacja stanowi wyraz tych zainteresowań naukowych, które odpowiadają na potrzebę poznania i wyjaśniania funkcjonowania człowieka w sferze rodzinnej i zawodowej w...
Granica wchodzenia poprzez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem...
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić,konsumenci chcieli podążać za naszą marką i...