Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako użycie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych...
Książka łączy treści o charakterze teoretycznym z przykładami zadań. Dzięki temu może służyć jednocześnie jako podręcznik akademicki, jak i do samodzielnej nauki. Posiada treści teoretyczne...
Podręcznik marketingu dedykowany dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu", „Marketing", „Zarządzanie marketingowe", a także...
Najnowsze i uaktualnione wydanie modnego, znanego od lat, powszechnie stosowanego poprzez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości. Otoczenie...
Siódmy z ośmiu tomów podręczników do nauki mistrzowskiego języka angielskiego dla studentów uczelni technicznych, inżynierów, projektantów, konstruktorów i menedżerów budowlanych, obejmuje...
Patrick Lencioni, autor bestsellerów „New York Timesa", napisał kilkanaście książek, w których radzi liderom, jak generować zespoły i przewodzić organizacjom. Tym razem postanowił zająć się...
Konsument w erze cyfrowej hiper-danych obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności danych. Niezależne badania przeprowadzone poprzez Google i Forrester wykazały, że średnio...
Jak kreować zagadkowe treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do artykułu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić,wytwarzać prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i...
Jest to pierwsza na polskim rynku wydawniczym publikacja obejmująca znaczny zakres terminologii finansowo-ubezpieczeniowej. Słownik zawiera około 30 000 terminów z ta-kich dziedzin, jak: finanse,...
Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i atrakcyjny poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu. Pole...
Książka jest pokłosiem IV Ogólnopolskiej Konferencji Doktorantów zorganizowanej w grudniu 2016 roku przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie. Ideą tej konferencji, podobnie jak trzech...
Kompendium na temat QFD (Quality Function Deployment). QFD definiuje się jako metodę planowania i rozwoju towaru albo usługi, umożliwiającą dokonanie precyzyjnej specyfikacji potrzeb i wymagań...