Jak ekspresowo zmotywować tych, którym chce się najmniej? Dlaczego coaching (nie) działa, a biznes ma głównie awersję do "kołczów"? Jak wykorzystać dorobek psychologii pozytywnej i analizy...
Prezydent jest oceniany po stu dniach, menedżer -- po dziewięćdziesięciuPrzygotuj się do nowych obowiązkówOceń obiektywnie wyzwania i szanse powodzeniaZdobądź poparcie podwładnych i...
Przedsiębiorczość z napędem na cztery koła Komfort niezależności Inspirująca życiowa pasja Samodzielnie osiągnięty sukces Źródło dobrobytu i bogactwa Skoro i tak musisz myśleć, dlaczego nie miałbyś...
Autorka demonstruje obraz zmieniającej się rzeczywistości odwołując się do narzędzi z dziedziny ekonomii, zarządzania biznesowego i zarządzania zasobami ludzkimi. Punktem wyjścia jest wpływ kryzysu...
Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, przy pomocy wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie...
Od konwencjonalnego działu kadr do współczesnego HRMetody pomiaru kompetencjiSystem wynagradzania oparty na kompetencjachWyniki badań: produktywność modeli kompetencyjnych w firmach w USACzym...
Książka Barbary Czarniawskiej jest z jednej strony fascynującą opowieścią o Warszawie - kształtowaniu się i postrzeganiu w niej instytucji społecznych, takich jak metro, bezdomni, ciepłownictwo czy...
Publikacja jest poświęcona problematyce zarządzania wiedzą w organizacjach born global, czyli takich, w których przychody z eksportu stanowią stanowczą część sprzedaży. Rodzaju born global przeczą...
Rysunek jako forma komunikacji towarzyszy ludzkości od 40 tysięcy lat — a może choćby i dłużej. To najstarsze i najdoskonalsze źródło wiedzy o życiu ludzi w epoce kamienia i we wszystkich...
W książce "Metody badawcze w zarządzaniu humanistycznym" Czytelnik odnajdzie zestaw przydatnych i sprawdzonych metod badawczych, stosowanych od wielu lat poprzez piszących o nich autorach....
Filozofowie i uczeni od dawna przypisują wyobraźni podstawowe znaczenia w procesie poznawania świata i nadawania mu sensu. Stąd jej rola w naukach społecznych, w tym w nauce o organizacji.Monika...
"W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze - dział marketingu kreował i realizował koncepty reklamowe, dział handlowy aktywnie poszukiwał i...
Co jest miarą powodzenia producenta? Rozpoznawalność marki, postępowość produktu, ilość wywiadów, których jej właściciel udzielił mediom branżowym? A może po prostu pieniądze, jakie dzięki niej...
Książka jest użytecznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center).Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najbardziej powszechnym urządzeniem do...
,,Piraci! Nie marynarka!" Pod tym hasłem producent Apple rekrutowała swoich pracowników, obrazując potrzebę odmiennego traktowania informatyków. Ich profesja, postrzegana przez laików jako...