progresywna metoda negocjacji. Wyższa forma negocjacji win-win. Jak w pięciu krokach dojść do porozumienia z każdym. Happy–happy to metoda osiągania porozumienia, którą może użyć każdy z nas w...
Komunikacja jest kluczem. Prowadzenie biznesu niejednokrotnie oznacza działania globalne – kontakty z klientami, partnerami czy odbiorcami na całym świecie. Konieczne jest zatem wydajne...
Dzisiejszy sukces nie zapewnia sukcesu jutro. Jedna na dwie osoby rezygnuje z pracy z powodu przełożonego. Tylko 15 procent pracowników na świecie włącza się w swoją pracę. 71 procent milenialsów...
Fundamentalne koncepcje dotyczące zarządzania zgromadzone w jednym tomie. Harvard Business Review" to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. Żeby uczcić stulecie...
świeże, uaktualnione wydanie bestsellera „New York Timesa" z przedmową Stephena R. Coveya. Wszyscy znamy dwa typy menedżerów: jeden wysysa energię z otoczenia i ogranicza współpracowników, tak...
Czy gdyby grupa nastolatków porwała znanego profesora, a potem zmusiła go do odpowiedzi na najróżniejsze nieprzystępne pytania, lepiej żeby zrozumiała podstawowe prawa ekonomii?Książka profesora...
Stylistka fryzur, artystka, pionierka niezależnego biznesu. W latach transformacji jej cięcie przeobrażało Polki w istoty progresywne, wzmacniało w nich wolę przetrwania. Od ćwierćwiecza jej...
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, by rozwinąć umiejętności potrzebne liderowi. Zapomnij o przereklamowanych nowych modelach przywództwa, najważniejsze praktyki przywódcze są od dawna znane....
Jedyny podręcznik, jakiego Ci trzeba, aby zyskać umiejętności konieczne przedsiębiorcy. Niezależnie od tego, jaki masz pomysł na biznes i w jakiej branży chcesz działać, Harvard Business Review....
Jedyny podręcznik, jakiego Ci potrzeba, by rozpoczynać, prowadzić i pilnować udane projekty. Współczesna gospodarka jest oparte na projektach. Są one podstawą działania firm, instytucji, państw i...
Jedyny podręcznik, jakiego Ci potrzeba, żeby rozwinąć umiejętności menedżerskie i przywódcze. Niezależnie od tego, czy zostałeś menedżerem niedawno, czy masz już doświadczenie, lecz chcesz wywierać...
Dlaczego jedne zespoły osiągają genialne wyniki, a inne borykają się z trudnościami? Czy można być gwiazdą o wspaniałych jednostkowych osiągnięciach i równocześnie nadzwyczajnym graczem zespołowym?...
Sada učebnic Marketing má za cíl jednak poskytnout studentům středních odborných škol základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a jednak iniciovat s
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a przedstawia, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné producenta. Vede k...
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a pokazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné marki. Vede k rozvíjení...
Vyueujici Ma Obsahove K Dispozici Ueebnici Pro Studenty, Ktera Je Obsahem I Rozlozenim Stranek Totozna S Zakovskou Ueebnici. Tato Komplexni Prirueka Pro Ueitele Zahrnuje Latku Obou Dilu Ueebnic Pro...