Książka o procesie kształtowania się i o stanie gospodarki światowej. Autorka wykazuje, iż nie może istnieć globalna gospodarka światowa, która nie ma ram instytucjonalnych. Nadzór nad...
Master the key marketing challenges and see how you can develop meaningful connections with your customers. Principles of Marketing, global edition, 19th edition by Kotler and Armstrong shows you...
Principles of Marketing, 8th European Edition, by Kotler et al. Admirably covers a wide range of theoretical concepts and practical issues and accurately reflects the fast-moving pace of marketing...
Książka może być adresowana do teoretyków i praktyków rynku walutowego czy szerzej - rynków finansowych. Powinna także wzbudzić zainteresowanie studentów wyższych poziomów studiów magisterskich i...
\nSuccess in Social Marketing provides an accessible and comprehensive guide to the field, introducing stories from around the world related to multiple sectors including public health, injury prevent
Podręcznik z dziedziny mikro- i makroekonomii napisany dla uczniów szkoł średnich. Przy pisaniu podręcznika autor uwzględnił sugestie nauczycieli wykładających od lat przedmioty ekonomiczne w...
Autor na tle ekonomii współczesnej przeprowadza analizę poglądów Karola Marksa na sprawy gospodarcze i społeczne. Bada teorię Marksa pod względem jej zgodności z rzeczywistością: punktuje jej...
Publikacja w sposób zwięzły i transparentny demonstruje studentom najważniejsze problemy makroekonomii, a także pozwala na prędkie powtórzenie zagadnień omawianych na wykładach i zajęciach. Jest...
The Internet, globalization, and hypercompetition are dramatically reshaping markets and changing the way business is done. This work describes the next transformational imperative for marketing....
\nIn H2H Marketing the authors focus on redefining the role of marketing by reorienting the mindset of decision-makers and integrating the concepts of Design Thinking, Service-Dominant Logic and Digit
Rozwój polskiego systemu finansowego sprzyja powstawaniu nowych i zmianie wykorzystania dotychczas istniejących instrumentów finansowych. Prędko zachodzące zmiany w gospodarce mogą wywoływać...
Autor przedstawił ewolucję poglądów na temat racjonalności w polskiej teorii ekonomii od drugiej połowy XVIII w. Do ostatniej dekady wieku XX. Ponieważ konwencjonalne ujęcie racjonalności, wg...
Książka jest poświęcona istocie, źródłom i sposobom ograniczania ryzyka w działalności eksportowej. Składa się z pięciu rozdziałów: 1. Istota ryzyka w działalności międzynarodowej 2. Zabezpieczenie...
Tematem książki są ograniczenia, bariery i przeszkody wewnętrzne i zewnętrzne, przed jakimi staje przedsiębiorstwo w procesie umiędzynarodowienia działalności. Autorzy przedstawiają je w szerokim...