Książka stanowi funkcjonalny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.Autor prezentuje najnowsze dane i wyniki badań,...
Książkę polecają: dr Lidia Czarkowska Piotr Cieszewski dr Paweł Fortuna dr Joanna Heidtman prof. Dr hab. Dariusz Jemielniak Nikolay Kirov Paweł Motyl dr hab. Mikołaj Pindelski prof. SGH - Jacek...
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można użyć media, żeby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz...
"Wyjątkowo aktualna i ważna publikacja demonstrująca transformację współczesnego biznesu międzynarodowego. Jest stanowczo wartościowa dla osób zajmujących się teorią i polityką biznesu...
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy z pewnością decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania...
wszakże Scrum zadebiutował w 1995 roku, jednak wciąż pozostaje sporo wyzwań ważnych dla praktyków Scruma. Nie tylko stoimy przed ciągłym zadaniem poprawiania wielu istniejących nieporozumień...
Podstawowy podręcznik akademicki do zarządzania produkcją, wykładanego na kierunkach zarządzanie i inżynierii produkcji na politechnikach i uczelniach technologicznych i ekonomicznych. Posiada...
MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing poprzez dużo lat skupiał się...
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski -...
Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i kreować strategię producenta, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne producenta coraz...
Nowy zbiór zadań z ekonometrii i badań operacyjnych w zakresie obowiązującym na studiach licencjackich uczelni ekonomicznych i humanistycznych. Podręcznik łączy atrybuty takie jak: koncentracja na...
W biznesie praca zespołowa zanika, gdy warunki ulegają pogorszeniu. Kiedy robi się naprawdę ciężko, cywile wyciągają bagnety i zaczynają dźgać współpracowników w plecy. Ta książka różni się od...
Moc lidera projektu - 7 zasad, które pozwolą Wam przekształcić się z menedżera w lidera projektów Książka obejmuje zakres kierowania zespołem projektowym, w szczególności wiedzy i umiejętności...
Przedmiotem pracy jest wyjaśnienie różnic w wynikach osiąganych przez spółki notowane na warszawskim rynku kapitałowym za pomocą zmiennych opisujących sieci korporacyjne. Tym samym monografia...
Metody ekonometryczne w ostatnich latach znajdują coraz szersze zastosowanie w różnych dziedzinach badań ekonomicznych. Mimo to nie można stwierdzić, iż możliwości ekonometrii są dobrze znane....
"Książka stanowi jedną z pierwszych na świecie prób opisania zdolności organizacji w zakresie kadrowania (ramowania, ang. Framing). Publikacja ukazuje tytułowe zdolności z perspektywy procesu...
"Bogaty ojciec" Roberta Kiyosaki uważa, że reforma systemu emerytalnego to coś gorszego niż oszustwo. Według jego przepowiedni, plany emerytalne, które wprowadzono w 1974 r. W Stanach...
Książka dr hab. Małgorzaty Rozkwitalskiej pt. Uczenie się pracowników a kontekst mono – i wielokulturowy organizacji. Perspektywa pozytywna w zarządzaniu to ambitna monografia naukowa, mająca na...
Kwadrant przepływu pieniędzy ujawnia, dlaczego niektórzy ludzie pracują mniej, zarabiają więcej, płacą mniejsze podatki i czują się lepiej zabezpieczeni finansowo niż inni. Wszystko, co trzeba...
Twój doradca finansowy nie chce, żebyś wiedział to wszystko, co on wie.Bogaty ojciec mawiał: "Im szybciej poruszają się twoje pieniądze, tym wyższe są twoje zyski i mniejsze ryzyko, które...
Współczesna ekonomika usług Pierwsze na rynku polskim, tak obszerne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług - najdynamiczniej rozwijającego się aktualnie sektora gospodarki. Mieści przegląd...
Twój wewnętrzny głos mieszka na drobnej przestrzeni rozciągającej się pomiędzy Twoim prawym a lewym uchem. To niesamowite, lecz możesz go opanować w niecałe 30 sekund i zyskać unikatowe życie. Ta...
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór funkcjonalnych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych motywem kształtowania...
Storytelling to narzędzie znane i używane typowo w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów. Książka „Storytalking. Narracyjna supermoc lidera"Mirosława...