Celem podstawowym niniejszej monografii jest wskazanie prawdopodobnych trendów w dziedzinie logistyki i łańcuchów dostaw, które z natury posiadają aktualnie charakter międzynarodowy. Trendy te są...
Makroekonomia, zajmująca się badaniem całej gospodarki narodowej i jej najważniejszych części, ukazując przy tym szeroką panoramę aktywności gospodarczej, jest dynamicznie rozwijającym się działem...
Celem rozważań prowadzonych w książce jest przedstawienie istoty systemu rachunkowości oraz usystematyzowanie wiedzy na temat różnić pomiędzy rachunkowością kreatywną a oszustwem księgowym....
W podręczniku autorka omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw. Koncentruje się przeważnie na takich...
Książka obejmuje wiedzę z zakresu logistyki Miasta, która nabiera coraz większego znaczenia w związku z rozrastaniem się miast i intensyfikacją procesów urbanizacji. Autor przedstawił: procesy...
Rynkowe zachowania konsumentów powinny być dla przedsiębiorstw źródłem inspiracji, a także podstawą kształtowania decyzji rynkowych. Celem książki jest:• przedstawienie głównych megatrendów w...
Począwszy od lat 90. XX wieku w zarządzaniu strategicznym coraz pokaźniejszą rolę pełni nurt zasobowy. W ramach tego nurtu kluczowe znaczenie w wytwarzaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa...
W ostatnim czasie ujawniło się wyjątkowo sporo czynników uświadamiających niewłaściwy charakter dotychczasowej logiki procesów społeczno-gospodarczych. Świadectwem racjonalności zachowań...
Zakres tematyczny prezentowanego podręcznika obejmuje wszystkie podstawowe zagadnienia wchodzące w skład tradycyjnego kursu tego przedmiotu i nawiązuje do jednego z rozwiązań dominujących w...
Książka stanowi pierwszą systematyczną próbę analizy polskiego rynku komunikacji marketingowej z użyciem narzędzi symbolicznej teorii organizacji. Kieruje ona uwagę na socjokulturowy, dynamiczny...
Jest to kolejne wydanie wyjątkowo modnego podręcznika na pierwszych latach studiów ekonomicznych w większości polskich uczelni. Dzięki powiększeniu grona autorów dokonano kompleksowej aktualizacji...
Niniejsze wydanie Makroekonomii odzwierciedla ewolucję tej dziedziny wiedzy. Naukowcy w całej Europie prowadzą ożywioną debatę na temat kierunków jej rozwoju - jednocześnie pod względem metod...
"Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego poprzez ten sam zespół autorski. Zawiera pomiędzy innymi przykłady z rynku, funkcjonalne...
Ekonomia menedżerska to wspaniale opracowany podręcznik, w którym przedstawiono najważniejsze problemy decyzyjne, przed jakimi stają współcześni menedżerowie. Autorzy odwołują się w nim do...