Master the key marketing challenges and see how you can develop meaningful connections with your customers. Principles of Marketing, global edition, 19th edition aby Kotler and Armstrong shows you...
Principles of Marketing, 8th European Edition, żeby Kotler et al. Admirably covers a wide range of theoretical concepts and practical issues and accurately reflects the fast-moving pace of...
\nSuccess in Social Marketing provides an accessible and comprehensive guide to the field, introducing stories from around the world related to multiple sectors including public health, injury prevent
Jak wydajnie grać rolę „kowala własnego losu” Brian Tracy udziela prostych, jasnych i – co najważniejsze – wyjątkowo użytecznych wskazówek, jak czuć się szczęśliwym i wolnym, odnaleźć spokój duch,...
The Internet, globalization, and hypercompetition are dramatically reshaping markets and changing the way business is done. This work describes the next transformational imperative for marketing....
\nIn H2H Marketing the authors focus on redefining the role of marketing aby reorienting the mindset of decision-makers and integrating the concepts of Design Thinking, Service-Dominant Logic and...
Kiedy mówimy,,polskie firmy rodzinne", myślimy: Wedel, Blikle, Kruk... Tymczasem w naszym kraju istnieje sporo mniejszych firm, które aktualnie prowadzi trzecie a choćby czwarte pokolenie...
Prowadzenie biznesu jest za każdym razem wielkim wyzwaniem. Rozwijanie firmy poprzez fuzje i przejęcia to już biznesowa sztuka. Wymagająca różnych umiejętności, a także ogromnej wiedzy. Najnowsza...
Książka Naomi Klein w sposób wyczerpujący, świadczący o głębokiej znajomości tematu, a zarazem dostępny demonstruje zagrożenia związane z globalnym ociepleniem i innymi zmianami klimatu,...
Książka opowiada historie twórców - i ofiar - wieku internetu. Opisuje, jak garstka firm narodziła się i wzbiła na wyżyny, i jak inne z nich spadały, zażarcie konkurując ze sobą w obrębie nowej,...
Kiedy mówimy "polskie marki rodzinne", myślimy: Wedel, Blikle, Kruk... Tymczasem w naszym kraju istnieje niemało mniejszych firm, które aktualnie prowadzi trzecie a nawet czwarte pokolenie...