Nasz świat się zmienił – a zatem musi także zmienić się sposób przewodzenia. Na szczęście mamy Carlę Harris. W swojej przenikliwej książce wykorzystuje wiedzę zgromadzoną w trakcie niezwykłej...
Welch stara się trafić do ludzi ze wszelkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach minimalnych i pokaźnych. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy...
Welch stara się trafić do ludzi ze wszelkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach nieznacznych i obfitych. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy...
Książka "Olbrzymie kroki" jest oparta na najkorzystniejszych wzorcach, metodach, zasadach i strategiach, przedstawionych w książce Anthony Robbinsa, "Obudź w sobie olbrzyma". Tym...
konsumenci wydają pieniądze. Producenci zarabiają pieniądze. Prosumenci mogą robić jedno i drugie! kupujący wydają coraz więcej w centrach handlowych i w sklepach internetowych proponujących niższe...
Książkę polecają: dr Lidia Czarkowska Piotr Cieszewski dr Paweł Fortuna dr Joanna Heidtman prof. Dr hab. Dariusz Jemielniak Nikolay Kirov Paweł Motyl dr hab. Mikołaj Pindelski prof. SGH - Jacek...
Do tej pory nikt nie pisał o analizie technicznej w sposób tak prosty, a zarazem przekonujący. Thomas N. Bulkowski buduje listę formacji obserwowanych na wykresach giełdowych, poddaje generowane...
"Wyjątkowo aktualna i ważna publikacja przedstawiająca transformację współczesnego biznesu międzynarodowego. Jest wyjątkowo wartościowa dla osób zajmujących się teorią i polityką biznesu...
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można użyć media, żeby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz...
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy niewątpliwie decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania...
wszakże Scrum zadebiutował w 1995 roku, jednak wciąż pozostaje dużo wyzwań ważnych dla praktyków Scruma. Nie tylko stoimy przed ciągłym zadaniem ulepszania wielu istniejących nieporozumień...
"nadzwyczajny poradnik dla kolejnego pokolenia pań, które będą rządzić światem – czy to z własnego biura w redakcji, z sali konferencyjnej czy rządowych gabinetów".– Valerie Jarrett, była...
Podstawowy podręcznik akademicki do zarządzania produkcją, wykładanego na kierunkach zarządzanie i inżynierii produkcji na politechnikach i uczelniach technologicznych i ekonomicznych. Mieści...
MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing poprzez mnóstwo lat skupiał...
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski -...
Richard Branson jest założycielem Virgin Group. W wieku szesnastu lat stworzył gazetę,,Student". W 1970 roku powołał do życia Virgin, śladowe przedsiębiorstwo wysyłkowe sprzedające płyty, a...
Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i wytwarzać strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne firmy coraz częściej...
Nowy zbiór zadań z ekonometrii i badań operacyjnych w zakresie obowiązującym na studiach licencjackich uczelni ekonomicznych i humanistycznych. Podręcznik łączy cechy takie jak: koncentracja na...
W naszej firmie mówimy sobie, że działamy w biznesie, którego istotą jest popełnianie błędów, a różnica pomiędzy zwycięzcami a przegranymi polega na tym, że ci pierwsi popełniają drobne błędy, a ci...
Moc lidera projektu - 7 zasad, które pozwolą Wam przekształcić się z menedżera w lidera projektów Książka obejmuje zakres kierowania zespołem projektowym, w szczególności wiedzy i umiejętności...
Metody ekonometryczne w ostatnich latach znajdują coraz szersze wykorzystanie w różnych dziedzinach badań ekonomicznych. Mimo to nie można stwierdzić, że możliwości ekonometrii są dobrze znane....
Przedmiotem pracy jest wyjaśnienie różnic w wynikach osiąganych poprzez spółki notowane na warszawskim rynku kapitałowym przy pomocy zmiennych opisujących sieci korporacyjne. Tym samym monografia...
"Książka stanowi jedną z pierwszych na świecie prób opisania zdolności organizacji w zakresie kadrowania (ramowania, ang. Framing). Publikacja pokazuje tytułowe zdolności z perspektywy cyklu...