Współczesna gospodarka stawia przed firmami coraz to świeże wyzwania. Powstaje więc dużo koncepcji strategicznych, których wdrażanie okazuje się szczególnie skomplikowane. Autor poszukuje...
Książkę polecają: dr Lidia Czarkowska Piotr Cieszewski dr Paweł Fortuna dr Joanna Heidtman prof. Dr hab. Dariusz Jemielniak Nikolay Kirov Paweł Motyl dr hab. Mikołaj Pindelski prof. SGH - Jacek...
Do tej pory nikt nie pisał o analizie technologicznej w sposób tak prosty, a zarazem przekonujący. Thomas N. Bulkowski formuje listę formacji obserwowanych na wykresach giełdowych, poddaje...
"Wyjątkowo aktualna i ważna publikacja pokazująca transformację współczesnego biznesu międzynarodowego. Jest bardzo wartościowa dla osób zajmujących się teorią i polityką biznesu...
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można użyć media, by osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN...
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy bez dwóch zdań decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, iż decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania...
wszakże Scrum zadebiutował w 1995 roku, jednak wciąż pozostaje niemało wyzwań ważnych dla praktyków Scruma. Nie tylko stoimy przed ciągłym zadaniem poprawiania wielu istniejących nieporozumień...
Podstawowy podręcznik akademicki do zarządzania produkcją, wykładanego na kierunkach zarządzanie i inżynierii produkcji na politechnikach i uczelniach technicznych i ekonomicznych. Zawiera...
MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing poprzez dużo lat skupiał się...
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski -...
W książce został przeanalizowany wpływ rządowych programów aktywizowania internacjonalizacji rodzimych przedsiębiorstw na działania podejmowane poprzez te przedsiębiorstwa. Autor przedstawił więc:...
Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i kreować strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne marki coraz częściej...
Niniejszy zbiór zadań został przygotowany jako opracowanie towarzyszące podręcznikowi Makroekonomia pod red. Alojzego Z. Nowaka i Tomasza Zalegi. Podstawowym jego celem jest ułatwienie studentom...
Nowy zbiór zadań z ekonometrii i badań operacyjnych w zakresie obowiązującym na studiach licencjackich uczelni ekonomicznych i humanistycznych. Podręcznik łączy cechy takie jak: koncentracja na...
Książka obejmuje podstawowe zagadnienia z zakresu prowadzenia rachunkowości poprzez jednostki gospodarcze. Autor omówił w niej:- ogólne zasady prowadzenia i organizacji rachunkowości,- zasady...
W naszej firmie mówimy sobie, iż działamy w biznesie, którego istotą jest popełnianie błędów, a różnica pomiędzy zwycięzcami a przegranymi polega na tym, iż ci pierwsi popełniają nieznaczne błędy,...
Moc lidera projektu - 7 zasad, które pozwolą Wam przekształcić się z menedżera w lidera projektów Książka obejmuje zakres kierowania zespołem projektowym, w szczególności wiedzy i umiejętności...
Metody ekonometryczne w ostatnich latach znajdują coraz szersze wykorzystanie w różnych dziedzinach badań ekonomicznych. Mimo to nie można stwierdzić, że możliwości ekonometrii są prawidłowo znane....
Przedmiotem pracy jest wyjaśnienie różnic w wynikach osiąganych przez spółki notowane na warszawskim rynku kapitałowym przy pomocy zmiennych opisujących sieci korporacyjne. Tym samym monografia...
Książka jest adresowana do tych wszelkich, którzy chcą biegle opanować w mowie i piśmie język rosyjski z zakresu szeroko rozumianej działalności handlowej. Zawarto w niej:? podstawowe zasady...
"Książka stanowi jedną z pierwszych na świecie prób opisania zdolności organizacji w zakresie kadrowania (ramowania, ang. Framing). Publikacja demonstruje tytułowe zdolności z perspektywy cyklu...
Chcielibyśmy poinformować, iż w naszym sklepie internetowym nie ma jeszcze opisu towaru Rola finansjalizacji w funkcjonowaniu gospodarki. Pracujemy intensywnie nad uzupełnieniem opisu Rola...
"Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing...
Książka dr hab. Małgorzaty Rozkwitalskiej pt. Uczenie się pracowników a kontekst mono – i wielokulturowy organizacji. Perspektywa pozytywna w zarządzaniu to ambitna monografia naukowa, posiadająca...