Dynamicznie rozwijająca się branża kryptowalut przyciąga wielu oszustów. Zanim zainwestujesz w nią swoje oszczędności, lepiej zobacz, czy twoje pieniądze będą bezpieczne…Kryptowojny ujawniają...
Chciałbyś zarządzać projektami, ale czujesz się zagubiony w dostępnej na rynku ofercie szkoleń i atestów? W takim razie ten poradnik jest dla ciebie! Jasno i dostępnie omówiono w nim kolejne etapy...
Bez względu na to, czy dopiero rozkręcasz biznes, czy zamierzasz sprzedać swoją firmę, prawdopodobnie będziesz potrzebować biznesplanu. Wywrzesz nim stosowne wrażenie na odbiorcy, jeśli rzetelnie...
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości,standard obsługi klienta jest równie ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, formuje dobrą reputację firmy i...
Ta książka pozwoli ci krok po kroku opracować skuteczny plan marketingowy. Znajdziesz w niej wskazówki, jak tworzyć miniplany, zastosować potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy...
Andrzej Sznajder Profesor zwyczajny nauk ekonomicznych, twórca i kierownik Podyplomowych Studiów „Marketing Sportu" i Podyplomowych Studiów „Zarządzanie w Sporcie" w Kolegium Gospodarki...
OpisControlling kosztów gromadzi ponad 70 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a które przedstawiają problemy firm...
Rozwój podmiany danych zarządczej na poziomie międzyorganizacyjnym ma dla współczesnej rachunkowości zarządczej rewolucyjne znaczenie, zwykle dlatego, że zmieniają się konwencjonalnie postrzegane...
Podręcznik jest asygnowany dla wszelkich, którzy chcą wzbogacić i ugruntować swoją wiedzę z zakresu rachunkowości, z zasady studentów kierunków ekonomicznych oraz uczestników kursów i szkoleń z...
Celem monografii jest zaprezentowanie problematyki rachunkowości zarządczej – jej koncepcji, instrumentów i zadań – w wybranych obszarach działalności usługowej, w szczególności marketingowej,...
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą prędko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów...
Głównym celem monografii jest wyróznionie miejsca modelu biznesu w systemie rachunkowości.Przełom w technice, przemiany społeczne i zmiany ekonomiczne (konkurencja na światową skalę, swobodny...
Przypadająca w 2018 roku setna rocznica odzyskania przez Polskę niepodległości po 123 latach zaborów stanowiła dla autorów monografii szczególną okazję do podjęcia próby ukazania znaczenia dorobku...
Controlling operacyjny gromadzi ponad 60 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a które przedstawiają problemy firm...
Książka zezwala na zrozumienie zasad prowadzenia rachunku produktywności inwestycji, poznanie zakresu i metodyki oceny produktywności inwestycji, założeń, algorytmów, interpretacji oraz kryteriów...
The author argues that the basic weakness of neoclassical economics is the eradication of value, which reduces economics to market valuation and results in defining the market as a self-regulatory...
Czy producent może równocześnie mieć pozytywny wpływ na społeczeństwo i przynosić zyski? Coraz więcej mówi się o przedsiębiorczości społecznej albo o społecznym biznesie, ale czy ta tendencja się...
Niniejsza monografia podejmuje zagadnienie podatku dochodowego od osób prawnych, które staje się obecnie coraz bardziej złożone, zwłaszcza w krajach, w których istnieje autonomia prawa bilansowego...
Strategia korporacji to pierwsza na polskim rynku publikacja demonstrująca problematykę budowy i wdrożenia strategii korporacji. Wspaniale łączy aktualną teorię z praktyką biznesu. Kompleksowo...