Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a równocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i...
"Zamysłem autorów wszystkich rozdziałów niniejszej monografii było ukazanie złożoności problemów gospodarczych Polski – kraju, który w ostatnich trzydziestu latach odnotował spektakularny...
Rynek pracy jest kategorią ekonomiczną, która stanowi jeden z kluczowych elementów decydujących o rozwoju gospodarki rynkowej. Badania rynku pracy sprowadzają się do wieloaspektowej analizy...
Nasz podręcznik niesie przesłanie, że za fundament ekonomii kultury należy uznać rozwój, a nie rynek. Wyłącznie bowiem w ten sposób można uchwycić związek kultury z gospodarką i jej współczesnymi...
Celem opracowania jest przedstawienie problematyki raportowania informacji niefinansowych w szerokim kontekście jego rozwoju oraz podkreślenie znaczenia ujawniania informacji niefinansowych we...
Rzadko się zdarza, że lektura książki z dziedziny zarządzania może być tak pouczająca i zarazem tak wciągająca. Opierając się na swym bogatym doświadczeniu w zarządzaniu korporacjami i na rozmowach...
,,Sukces rynkowy organizacji" autorstwa Roberta Kozielskiego, Agaty Mardosz i Agaty Matuszewskiej skłania do zadawania pytań dotyczących mechanizmów budowania przewagi konkurencyjnej i zmusza...
Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w ostatnich dwudziestu latach odniosły spektakularny sukces. Omówiono w niej...
Książka jest kompleksowym przewodnikiem po założeniach i procesach audytu wewnętrznego. Publikacja jest asygnowana dla specjalistów zajmujących się realizowaniem audytów wewnętrznych, kadry...