W publikacji "Metodyka kształcenia w zakresie przedsiębiorczości" przedstawiono zarówno zaktualizowana wiedzę prawno-metodyczną w zakresie nauczania przedsiębiorczości, jak i zagadnienia...
"Zamysłem autorów wszystkich rozdziałów niniejszej monografii było ukazanie złożoności problemów gospodarczych Polski – kraju, który w ostatnich trzydziestu latach odnotował ładny wzrost, ale i...
„Monografia stanowi aktualne, interesujące i oryginalne studium wiedzy w zakresie modeli biznesowych przedsiębiorstw działających w obszarze energetyki wiatrowej. Podjęta tematyka jest nad wyraz...
Książka ukazuje wnioski płynące z rozważań na temat zmieniających się warunków funkcjonowania organizacji. Zmiany, z którymi na przestrzeni ostatnich lat mierzą się organizacje, zachodzą z coraz...
\nThis book is the first to provide evidence-based experiences to guide stakeholder management in social marketing interventions, as well providing contemporary discussions of social marketing researc
The second edition of Digital and Social Media Marketing is an up-to-date, industry-led results-driven guide to digital marketing. Mixing academic theory with practical examples from a range of...
This is an accessible resource preparing students for the challenges of tourism and hospitality marketing globally. It offers a clear articulation of the changing landscape, a comprehensive...
Through six previous editions, "Airline Marketing and Management" has established itself as the leading textbook for students of marketing and its application to today's airline...
Rynek pracy jest kategorią ekonomiczną, która stanowi jeden z kluczowych części decydujących o rozwoju gospodarki rynkowej. Badania rynku pracy sprowadzają się do wieloaspektowej analizy...
„Niniejsze opracowanie pokazuje różnorodne modele przywództwa w organizacji, a które mogą zostać wdrożone lub stanowić inspirację dla wprowadzenia modyfikacji już funkcjonujących zasad zarządzania....